Hola Francesc,

Bé, el comentari anava per en Francesc Busquets,
"sorry" per la confusió. Nosaltres estem apretant
perquè s'implementi el P.L. i es faci la formació
addient dins de les escoles. El problema és que, i
això és una impressió personal, ningú s'atreveix a
mullar-se de veritat. Tothom està esperant que el D.E.
es decideixi i ho tiri cap endavant de debò. Ara per
ara, la sensació que hi ha és que s'està deixant
passar el temps. Potser si canvia el govern no caldrà
fer el canvi, oi?

Joan de Gracia