Hola,

D'entrada vull aclarir que la meva intenció no era ni és entrar a polemitzar, sinó simplement respondre a algunes preguntes molt concretes que s'havien plantejat sobre el curs d'introducció al programari lliure.

Des de l'AEIC us hem estat dient que la formació del
professorat era clau i com ja sabràs us hem proposat
un pla de xoc pel que fa la formació del professorat i
a hores d'ara no hi ha resposta. En què pensa el Dep.
d'Educ. perquè "desenes de milers" de mestres
l'utilitzin?

El curs passat més de 20.000 docents van realitzar activiitats de formació en TIC. Enguany aquestes activitats es faran majoritàriament amb eines de PL, i esperem que arribin a un nombre encara més gran de persones. D'aquí l'expressió "desenes de milers".

En aquests moments hi ha ja més d'un miler de formadors i formadores realitzant el curs D34, els materials del qual són l'arrel d'aquest fil de missatges.

Donareu resposta al pla de xoc que us hem
proposat? (suposo que a hores d'ara ja l'hauràs
llegit, oi?)

Si, l'he llegit.
Ja saps que la resposta no l'he de donar jo, sinó la Subdirecció General de Formació Permanent del Professorat, que és qui en té la responsabilitat.

A què jugueu?

Jo no tinc la sensació d'estar jugant a res. I tu?

Com està la distribució
educativa del D.E?

El plaç de presentació va acabar a finals de juliol, i en aquests moments el negociat es troba en fase d'estudi de les ofertes lliurades. Esperem que s'adjudiqui ben aviat.

Trobaràs més informació sobre el tema a:
http://www.xtec.net/at_usuari/linux.htm

Cordialment,

--
Francesc Busquets