Missatge de Jaume Ortolà i Font <jaumeort...@gmail.com> del dia dg., 21 de
juny 2020 a les 11:48:

> Missatge de Hèctor Alòs i Font <hectora...@gmail.com> del dia ds., 20 de
> juny 2020 a les 21:08:

> En vaig parlar fa algun temps amb Marc, i no vam arribar a una conclusió
> clara.
>
> Per a mi és molt incòmode haver d'estar pensant cada vegada on he d'afegir
> les entrades noves (sobretot si han d'anar repartides en diferents punts
> del fitxer). Si hi ha una ordenació "canònica" que es pot aplicar sempre
> automàticament amb un script, podria estar bé. Suposo que això és el que fa
> [...]
Com bé dius, Jaume, té avantatges i inconvenients.

Dixtools fa, entre altres coses, això, una ordenació: divideix les paraules
per categories gramaticals, i ordena cada grup alfabèticament.

Però en fer-ho es perden altres organitzacions: per exemple ara hi ha una
"secció" de "pobles valencians" que tractem de manera diferent en uns modes
i altres (topònims oficials vs topònims tradicionals). Si ho ordenem, tots
eixos topònims anirien a parar dins la secció de noms propis

Hèctor, creus que està massa desordenat ara mateix?

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >