Crec que no, no es això. Al menys hi acabo de fer una lectura en diagonal,
i el que a mi m'ha semblat veure-hi és el mateix que havia vist fins ara,
però en anglès: Es parla de coses que paradoxalment, a nosaltres ens
interessen, com és la desregulació, assegurar l'accés a tothom i compartir
les infraestructures, fomentar l'ús comú del radioespectre etc... i en
canvi, no he sabut trobar on es qüestiona la neutralitat a internet, que
és el principal argument que es fa servir per demanar suport.

Dit d'un aaltra manera, amb el que he llegit de les esmenes, el que
hauríem d'estar demanant és que les aprobin, no pas que les rebutgin, o en
tot cas si ens lamentem d'alguna cosa, és de que no hagin anat més enllà.

Jopes, Yoques, Dani... més que no pas tocar els nassos al vostre ISP, que
com esport està bé, però dubto de l'eficàcia real d'això, el que faria és
si teniu algun contacte amb aquests hacktivistes/laquadrature,ens diguin
més en concret quins son els articles que afecten a la neutralitat
d'internet, perquè no ho he sabut trobar.

Si s'oposen a aquestes esmenes simplement per oposar-se a tot arrel del
tema del p2p... no sé jo si aquesta estratègia és la correcta.