Mes info sobre els resultats:

http://www.iptegrity.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=37&Itemid=65

Ramon, imahoki, aquesta web em sembla molt bona i seria per a "seguir
de prop" el tema de la regulació de Internet a nivell europeu.... des
de la meva ignorancia supina en aquests temes.

Sembla que la clau de la polemica es l'esmena 138....

Josep

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat
josep.vi...@gmail.com