A mi no m'ha molat lo del p2p, les penalitzacions de 7 mesos sense internet,
el paquets estil tv satèl·lit, el tancament de pagines que faciliten urls
d'arxius p2p i un segit de coses que convertiran internet en una pura merda
i ven grossa i sense llivertat de res, estil hotspot del ajuntament de
Karcelona (tu miraras el que em surti dels collons i trobi que es de
interes).