Hola,

Pel que jo he llegit en diagonal en alguns posts /llistes, la neutralitat es
perd en els articles que proposen que els ISPs (les telecos) LEGALMENT, SOTA
CERTES CONDICIONS, puguin "capar" l'accès a Internet dels seus usuaris, és a
dir, que puguin fer de "censors". Que et tallin l'accès totalment o
parcialment, restringint les IPs a les que pots anar o els protocols i ports
que pots usar, o coses tecnicament per mi poc comprensibles....

El problema es que no se quines son les condicions, però a mi el sona que
donen un poder a les telecos que no els hi correspon. Això sols ho haurien
de poder fer els jutges.

Bàsicament, que Internet deixaria de ser oberta i neutral (tecnologicament).

Hi donen suport gent tant seria com Hispalinux o la Fundació P2P. Trobareu
la llista de qui forma la Opencoalition que ha orquestat la campanya al meu
blog:
http://josepvives.cat/2009/04/21/urgent-escriu-al-teu-parlamentari-europeu-per-a-que-no-es-permeti-bloquejar-als-usuaris-de-internet/

Josep

Josep Vives Jounou