Ostres, això és enrevessat de nassos! I sincerament, algunes explicacions, tot i que potser ben intencionades, encara ho lien més, i això no m'agrada.
Si que aquest sembla molt més clar, merci!
A primera vista si que sembla bé que continuin les esmenes originals, que suposo que és el que jo devia estar llegint, però per una altra banda veig que de fet no hi ha res confirmat, perquè he deduït que encara no hi ha res definitiu i que va per llarg :( Em penso que començo a entendre la pressa de la reunió de Viena d'aquest cap de setmana...

En/na Josep Vives ha escrit:
Mes info sobre els resultats:

http://www.iptegrity.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=37&Itemid=65

Ramon, imahoki, aquesta web em sembla molt bona i seria per a "seguir
de prop" el tema de la regulació de Internet a nivell europeu.... des
de la meva ignorancia supina en aquests temes.

Sembla que la clau de la polemica es l'esmena 138....

Josep