Bé,

era d'esperar tenir aquestes converses. Aquesta és al diferència de veure el tema des de dins a des de fora. Jo que també soc de ciències, com Carles, se que les coses són relatives (molt relatives a nivell social) i tot depèn qui les exposa , com s'exposen i tal ... i que els números s'acaben ajustant a aquest diferents punts de vista. Està clar que l'Stalman és part interessada (i que quedi clar que jo també ho soc per la meva part).

Per això comentava en el meu correu que hi ha que ensenyar a tenir un criteri i a conèixer tot i que cadascú sàpiga escollir segons la seva "llibertat" ja que hi han tantes llibertats com criteris. No sé quina edat teniu i per tant no sé en quina època educativa vàreu caure ... el que està clar és que en cap moment ha estat un problema perquè a posteriori tinguéssiu en ment amb tanta claredat quin és el criteri adequat per vosaltres ... segurament derivat d'una bona educació en la llibertat d'acció i de criteri.

A mi m'agradaria que el PL (i el sistema linux) tinguessin el protagonisme que han de tenir en un futur. Per això crec que no cal correr i que tot arribarà i que el PL ha de seguir amb la millora tècnica que suposa un augment de qualitat. I sento discrepar en alguns dels comentaris que heu fet però jo n'estic segur que la qualitat del PL en un futur no massa llunyà serà molt superior a la d'altres (i és per això que aquests altres volen foter-li mà ...). Ja fa molt anys que veig com evoluciona ;-).

O. Castell