Hola,

On Jan/26/2007, Joan Codina wrote:

> No m'ha agradat l'exemple dels bolis (o sento) perquè si saps escriure

a mi tampoc m'ha agradat quan l'escrivia :)

> en bic, saps escriure igual amb pilot, i si escrius amb un bic o un
> pilot ho pot llegir tothom igual.

no sé si ho tens en compte o no, pero la discusio ha comen's'at amb
informatica com a eina (no com a fi en sí mateixa).

Crec que el conjunt de jocs Click son els mateixos per Windows que
Linux, qui sap navegar amb IE en sap amb Firefox (sobretot nens :-) ),
els nens que escriuen amb OpenOffice tambe n'haurien de saber amb MS.
Office  (si, hi ha coses no tant clares, segur que l'Oscar en te un munt
al cap)

> Jo vull posar un exemple que en el seu cas va ser dramàtic. Fa anys
[...]
> perquè en algun hardware està inclòs

estic totalment d'acord

> Apart: Jo li poso 80% a la llibertat

aqui parlem la mateixa llengua :-)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info