Hola,

evidentment no és el mateix primària que secundària. Però no creguis que el meu centre és l'únic. Et sorprendria saber la quantitat de gent que ha fet molta i bona feina per implantar Linux i PL als centres ... i el nombre creix dia a dia per l'efecte del "boca a boca" més que per l'aposta clara del departament.

Pot ser el meu centre és el més antic (o dels més antics) en aquest afer ... i com saps jo he apostolat molt en implantar linux i PL als centres ... però avui per avui hi ha un bon grapat d'ells. A la zona de l'Ebre (que per proximitat és la que conec) et puc dir que els centres més grans tots ells funcionen amb servidors linux i molts d'ells tenen clients en linux amb arrancada dual o com LTSP (terminals lleugers).

I a tota Catalunya penso que hi ha més de 20 centres que ho tenen semblant ... (et dic 20 perquè 20 són els centres pilot de Linkat, i hi ha més amb linux).

El que és una llàstima i no acabo d'entendre és que els estudiants d'informàtica actuïn com tu dius. On està la raó per escollir un sistema o altre? En la falta d'informació o de cultura? O és que M$ subvenciona la compra de maquinari a canvi d'utilitzar el seu sistema? no entenc la raó d'aquests percentatges tant contraris a l'ús del PL si és que no venen d'un creença (certa o no) de què el PL té una qualitat més baixa de cara a fer un treball productiu. M'ho pots explicar si m'equivoco?

O. Castell