Hola,

On Jan/26/2007, Oscar Castell i Marcos wrote:

> Per això comentava en el meu correu que hi ha que ensenyar a tenir un
> criteri i a conèixer tot i que cadascú sàpiga escollir segons la seva
> "llibertat" ja que hi han tantes llibertats com criteris. No sé quina
> edat teniu i per tant no sé en quina època educativa vàreu caure ...
> el que està clar és que en cap moment ha estat un problema perquè a
> posteriori tinguéssiu en ment amb tanta claredat quin és el criteri
> adequat per vosaltres ... segurament derivat d'una bona educació en
> la llibertat d'acció i de criteri.

:-ooooo

El... 80% o mes de gent _jove_ (sota els 30 anys) que conec NO s'han
plantejat mai utilitzar una cosa que no fos Windows. Ells no han triat,
mai han fet una eleccio. No han posat a una balan's'a una opcio i una
altra. No han mirat opcions. Dels que  miren opcions, molts es passen a
PL. Pero justament el problema es que hi ha moltissima gent que no
escull, es queden amb el primer que li ha vingut.

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info