W kompletnej ciszy, po odrzuceniu strachu przed samym soba kazdy czlowiek
wie co jest dobre co zle.

Zrozumienie dobra i zla jest instynktowne.
Dobro i zlo pochodzi z wnetrza czlowieka.

Moralnosc jest zbiorem zasad utworzonych przez grupe osob ( minimum dwie,
maksimum nie istnieje) w celu zachowania spojnosci grupy.

Moralnosc moze dzialac zgodnie z instynktem ale moze tez instynkt zabic.
Moralnosc  pochodzi z zewnatrz.

Na pytanie czy cos jest dobre czy zle odpowiada czlowiek gdyz tylko on ma
dostep do swojego wnetrza.
Na pytanie czy jest cos moralne czy nie odpowiada odpowiada grupa rzadzaca.

Sliwka

Bardzo ladne to Pani ujela Pano Sliwko, naprawde bardzo ladnie!

Pozdrowienia Anna Niewiadomska.

A Panu Panie Wrobel co wlasciwie sie nie podoba w takim ujeciu sprawy ze
tak lodowato do Pani Sliwki sie Pan zwraca? I te typowe insynuacje na temat
Krotkiej Historii...oj nieladnie.

Odpowiedź listem elektroniczym