.Do: wkw

Pan Grzegorz sie zapytal: 'Ja sie pytam tych, ktorzy to wiedza. Ci, ktorzy
nie wiedza, moga nie odpowiadac.'

Co do panskiego komentarza mojej wypowiedzi: 'czy pani poglady na
>moralnosc to pozostalosc po studiach "Krotkiej historii" pewnej partii, czy
>to nabytek z lektury nowoczesnych dziel o liberalizmie?'

odpowiadam: Nie mam pojecia. Nie sadze abym nabyla moje poglady z ksiazek bo
ja ksiazek nie czytam tym bardziej 'nowoczesnych dziel o
iberalizmie'( wyglada mi to na dzielo powyzej jednego kilograma, a to juz
jest ciezka lektura) , co do 'pewnej partii' to brzmi to jak jedna pani
drugiej pani.

Na panskie  ' Lodowato - wkw'

Ja,  pozdrawiam cieplo ( zawsze mi szkoda jak ktos marznie). A poza tym z
powodu niskich temperatur wyginely dinosaury.

Pestka

> [...]
>moralnosc to pozostalosc po studiach "Krotkiej historii" pewnej partii, czy
>to nabytek z lektury nowoczesnych dziel o liberalizmie?

Odpowiedź listem elektroniczym