Ja wprawdzie nie nazywam sie Grzegorz Swiderskim ale poniewaz nie
mozge powstrzymac wybuchow smiechu (zawsze mnie smieszy, gdy ktos
rozumie wszystko na opak) pozwole sobie swoje $0.02 wcisnac:

Pani Eva Madry (z przerazeniem - jak domiemywam) zaputuje Pana
Swiderskiego:

> Ilu ludzi pan potrzebuje do wprowadzenia nowego porzadku, pytam, bo o co
> jeszcze mozna spytac.
>
> em

Ja tak sobie mysle (chyba, ze to ja zupelnie nic nie zrozumialem), ze Pan
Swiderski _nikogo_ nie potrzebuje do wprowadzenia nowego porzadku. Bo ow
nowy porzadek mialby polegac na tym zeby sie wszyscy od Pana Swiderskiego
odczepili. Jednym slowem, zeby nie musial fundowac ze swoich podatkow
pensji swierzo nominowanemu prezydenckiemu urzednikowi p. Czarzastemu *),
by nie musial brac udzialu w finansowaniu klesk prezesa Olesiaka z BGZ, by
nie zabierano mu pieniedzy na przymusowe "ubezpieczenia", itd, itp.

Mozna by sobie wyobrazic, ze gdbyby wladza i spoleczenstwo okazalo troche
serca (tolerancji), to Pan Swiderski moglby sie zaszyc gdzies w mazurkiej
gluszy i pewnie by Pani Evie Madry wcale nie przeszkadzal (bo tam nawet by
nie mial modemu, telefonu i komputera).

Tak wiec jak Pani Ewa Madry widzi pan Swiderski ma, mozna rzecz, plan
minimum. Nalezy teraz odwrocic pytanie: ilu ludzi potrzebuje wladza
panstwowa by pana Swiderskiego powstrzymac i owe opisane dzialania mu
utrudnic?

Pewnie calkiem pokazna grupke, prawda Pani Ewo?

Tak na marginesie tylko dodam, ze to chyba takze Pani pisala (jesli nie to
przepraszam), ze p. Swiderski chcialby sie "wypisac z organizacji
charytatywnej". Wniosek chyba taki, ze system redystrybucji dochodow
panstwa z ktorego Pan Swiderski chce sie "wypisac" to jest ta owa
"organizacja charytatywna"? O kurcze...

Bartek Rajwa

*) specjalna nagroda w postacji wirtualnego uscisku dloni la osoby ktora
odpowie jak zaluzyl sie p. Czarzasty panstwu polskiemu i jakie to profity
od lat wielu z tej wielkiej zaslugi ciagnie. Uwaga! Mowie bez ironii!
Naprawde sie zasluzyl!!

Purdue University Cytometry Laboratories
1515 Hansen Hall, B050, West Lafayette
IN 47907-1515, USA, tel. (765) 494-0757

Odpowiedź listem elektroniczym