Pani Anna napisala:

>Na razie zdaje sie wam, ze wlasnymi silami i polegajac na  dobrowolnej
>ofiarnosci spolecznej mozna pokryc koszta opieki zdrowotnej.

Sliwka:

Nie wiem jak do tego doszlo ale ja tak na prawde nie napisalam. Jestem
absolutnie za ubezpieczeniami spolecznymi. Uwazam, ze czlowiek silny i
zdrowy ma obowiazek placic wiecej niz czlowiek slaby i chory. Uwazam, ze
spoleczenstwo musi byc opodatkowane.

Pani Malgorzato moge pani podac niekonczace sie przyklady ludzi, ktorymi
spoleczenstwo powinno sie opiekowac. Absolutnie sie zgadzam z pani
wypowiedzia. Absolutnie nie zgadzam sie z wypowiedzia Bartka.

Pozdrawiam.

Sliwka Prunka

Odpowiedź listem elektroniczym