Pan Jack OLSZANKA cytujac Elize Olczyk, relacjonujaca konferencje
prasowa min.Jerzego Kropiwnickiego pyta retorycznie :

> No i jak nie mialo byc ciezko w takiej koalicji

Wprawdzie nie jestem osoba najbardziej kompetentna bo, jak mi sie
przynajmniej wydaje, do mniejszosci seksualnych nie naleze, ale,
jak mi sie tez wydaje, jestem kobieta i zwracam uwage na szczegoly,
wiec pozwole sobie nie zgodzic sie z pania Eliza Olczyk.

Nagonke na Kropiwnickiego rozpoczela w sobote "Gazeta Wyborcza",
ktora, jak wiadomo, jest m.in. organem feministek. Nagonke podjely
natychmiast, jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki, inne
media zwiazane z Unia Wolnosci. Wnioskuje, ze jak to widac m.in.
z reakcji Rady Krajowej Unii Wolnosci i pana Jacka Olszanki,
w najblizszej przyszlosci zobaczymy zakrojona na szeroka skale
akcje uzasaniania decyzji wyjscia Unii z koalicji. Wlasnie napa-
toczyl sie Kropiwnicki...

W radiu Zet podczas wczorajszzego sniadania nastapila na ten sam
temat wymiana zdan (na zywo) pomiedzy wicemarszalkiem sejmu Janem
Krolem z UW i przewodniczacym sejmowej komisji spraw zagranicz-
nych Czeslawem Bieleckim z AWS. Bielecki, ktory jest facetem nie
w ciemie bitym i niezwykle inteligentnym, udowodnil Krolowi, ze
"Gazeta Wyborcza" i Unia Wolnosci graja w rzeczonej sprawie nie-
czysto. Kropiwnicki nie kwestionowal w Nowym Jorku zadnych praw
kobiet do rownouprawnienia, nie mowiac o tym jakoby mial bagate-
lizowac dyskryminacje kobiet. Sprzeciwial sie natomiast tolerancji
dla pedofilii i rownouprawnieniu mniejszosci seksualnych.

Dzis rano Czeslaw Bielecki byl w PR3 gosciem Moniki Olejnik, ktora
przez dobrych dziesiec minut z uporem usilowala powracac do tematu
p.t. Kropiwnicki. Bielecki proponowal jej oddzielenie problemu
rownouprawnienia i dyskryminacji kobiet od problemu rownouprawnie-
nia mniejszosci seksualnych i pedofilii. I po kilkunastu minutach
wywiadu okazalo sie, ze pomimo dobrych checi p.Moniki, zarzuty
feministek wobec Kropiwnickiego sa mocno naciagane.

Feministki oburzyl sam fakt, ze to Jerzy Kropiwnicki reprezentowal
Polske na konferencji, "Gazeta Wyborcza" z marszu dorobila do tego
teorie, a oburzona Rada Krajowa UW natychmiast podjela odpowiednia
uchwale.

To sie nazywa kreowanie rzeczywistosci i dostosowanie jej do wlas-
nych propagandowych potrzeb. O to przede wszystkim w tej sprawie
chodzi.

Malgorzata

Odpowiedź listem elektroniczym