Krzaklewski zwyciezyl w USA
Polonia wolala Krzaklewskiego
Witam,
Jestem dumny z Polonii amerykanskiej, ktora i tym razem okazala sie
antykomunistyczna! Gdyby Polacy nad Wisla mniej chleli a wiecej czytali i
pamietali  to nasze wyniki bylyby przynajmniej podobne. A tak Polska znowu
rzadzi komuch i to jaki!!!!!
Pozdrawiam tych co sa podobnie jak i ja po tej samej stronie.
Stefan Buchholz-USA
----------------------------------
"Nowy Dziennik" z NYC
Polacy mieszkajacy w Ameryce chcieliby jako prezydenta Mariana
Krzaklewskiego.

Z powodu roznicy czasu w USA glosowano w sobote 7 pazdziernika. Oddano 18453
wazne glosy. Jak wynika z informacji przekazanych przez poszczegolne komisje
wyborcze, najwieksze poparcie otrzymal przywodca AWS. Marian Krzaklewski
uzyskal 9907 glosow waznych oddanych w Stanach Zjednoczonych (53,7 proc.).
Na drugim miejscu znalazl sie Aleksander Kwasniewski, ktory otrzymal 3552
glosy (19,2 proc.). Andrzej Olechowski jest trzeci ­ 3429 glosow (18,6
proc.).

(jms)

----

Odpowiedź listem elektroniczym