> Krzaklewski zwyciezyl w USA
> Polonia wolala Krzaklewskiego
> Witam,
> Jestem dumny z Polonii amerykanskiej, ktora i tym razem okazala sie
> antykomunistyczna! Gdyby Polacy nad Wisla mniej chleli a wiecej czytali i
> pamietali  to nasze wyniki bylyby przynajmniej podobne. A tak Polska znowu
> rzadzi komuch i to jaki!!!!!
> Pozdrawiam tych co sa podobnie jak i ja po tej samej stronie.
> Stefan Buchholz-USA

Ja nie jestem w stanie spokojnie pisac! Nagla krew czlowieka zalewa! To szczyt
beszczelnosci! Byle powod wystarcza niektorym do wzniecania wrzawy wokol Polski
i Polakow. Listy protestacyjne, bo  nas obrazaja. A, co to ma byc, to powyzsze?!
Jak nas maja szanowac, jesli Polak o swoich rodakach w Kraju tak pisze? Ja za
takie wylewanie pomyj na wlasny Narod morde juz nie raz obilem. Panie Bucholz,
to Polakow swiete prawo wybierac tak, jak im sie to podoba. Uwaza sie pan za
Polaka? To prosze wrocic do Polski i tam kontynuowac swoja walke z komunizmem a
nie wypyszczac zza oceanu i pluc na moich Rodakow.

Irek Zablocki

Odpowiedź listem elektroniczym