Jesus Bravo Alvarez wrote:

> Sat, May 06, 2000 at 12:29:10AM +0200, Roberto Suarez Soto escribiu:

>         icona, ícone, icono, icône, icon, ikon, ou como lle queiras chamar:
>
> "Imaxe relixiosa na igrexa ortodoxa rusa"
>
>         Sen dúbida un termo técnico onde os haxa. }X)))))))

mec mec! (¿erro!? ;))))

sen que sirva de precedente acudirei a diccionarios. o significado non o
copio literalmente:

- Xerais 3º ed. 1990:
  * icono: (do grego eikonos = imaxe (=> un punto a favor)). imaxe
relixiosa da igrexa ortodoxa (e non só rusa).
  * icon(o)-: (prefixo) elemento grego de formación de palabras que
exprea a idea de imaxe (iconografía, iconoclasta, ...)

- Galaxia ????:
  merda, non o teño, deixeillo á miña curmá X)))

con isto eu creo que é perfectamente válida esa palabra para referirse
ao "conceto" (lembremos que o que importa é o "conceto" ;)); incluso
está máis xustificado que en iconoclasta por exemplo.

pero aparte diso, creo que a idea de Roberto é boa; nós temos tanto
dereito como calquera (lingüista ou non) para "inventar" palabras ou
darlles un novo significado, e seguramente o faremos con máis sentidiño
ca (algún d-) eles (á vista está ...). outra cousa é que sexamos capaces
de facelo, no senso de poñernos dacordo en cousas coma esta.

só unha cousa: insisto insistentemente en deixar isto para máis tarde,
andar con mensaxes cruzadas en varias listas non ten moito sentido cando
dentro de pouco o poderemos facer nunha sóa.

>      _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97
>    _|  |_| _|  |_|  http://De.nuevo.en/~obras

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>