Assalamu'alaikum w.w.

Selaku ummmat Islam kito harus punyo IZZAH atau semangat managak kan ugamo
Allah Subhanahu wa ta'ala. Kito indak paralu maraso rendah diri. Kalau ado
nan agak lain caro manjalankan agamo mari kito pilah-pilah. Kalau nan
dikarajoan lai di perintahkan oleh Allah dan Rasul muah kito ikuti. Kok alun
bisa mari kito baraja dan bausaho untuak bisa malaksanakannyo. Kok ado nan
salah dikarajoan mari kito cubo agiah tahu. Kok indak punyo ilmu satantang
masalah nan kadisampaikan mari kito batanyo ka nan labiah tahu. Ulama
banyak, ustad banyak, buku juo banyak. Apolagi di internet juo bisa dicari.
Selagi dunsanak kito masih mambaco syahadat dan mereka indak melakukan
kesyirikan mereka masih saudara nan patuik dibela dan ijan dirandahkan. ma
nan pakai jangguik walaupun manuruik pandangan mato sebagian urang kurang
gagah bukan berarti mereka salah dan randah. Sebab mereka ingin melaksanakan
sunnah. Atau ado nan sarawa di ateh mato kaki iko adolah sunnah nan di
karajoan. banyak hikmahnyo sarawa diateh mato kaki ko. Nan jaleh lai tainda
dari kotoran waktu bajalan. Kok ka sholat ndak paralu sibuk malipek kaki
sarawa. Dan indak pulo salah kalau kito pakai istilah bahasa arab
saketek-saketek sebagaimana urang lain juo bangga mamakai istilah urang
barat "you" atau "i" dalam percakapan sehari-hari.

Kato Nabi Shallallahu'alaihi wa sallam : " Al Islamu Yu'ala wala Yu'ala
'alaihi ". Islam itu tinggi dan tiada yang melebihinya.

Wassalam,

Ibnu