Nu îmi e rușine să dau domeniul pe listă dar e un domeniu al unui client, nu vreau să îl implic.

Asta am în bind:

200        ; refresh (3 minutes 20 seconds)
7200       ; retry (2 hours)
120        ; expire (2 minutes)
240        ; minimum (4 minutes)

Nici de voodoo nu e vorba ci de faptul că gmail are mai multe servere și probabil nu toate interoghează același DNS și/sau eventual fiecare are cache-ul lui.

SPF-ul e :

v=spf1 include:_spf.google.com ip4:777.120.69.42/32 mx ip4:777.120.69.40/27 ip4:777.2.148.84/32   ip4:777.2.145.246/32  ~all

(am pus și google.com ca să văd dacă e vreo schimbare, Am schimbat prima grupă cu 777 ca să fie totuși un pic anonimizat.)

Hai să punem problema altfel: ai un domeniu altundeva decât la gmail? care nu include spf,google.com ? Dacă poți trimite la gmail înseamnă că sunt eu paranoic și trebuie doar să aștept și am închis theradul.