Ceea ce mă derutează e că serverul lor public, ăla cu 8.8.8.8, a înregistrat deja modificarea, dar probabil că nu au o politică uniformă.

Schimbările - au fost doar una care s-a lăsat cu eroarea de sintaxă, am vrut să adaug noul ip de transport în SPF și probabil am vrut de două ori pentru că era o dată cu ip4: valoare , corect, și încă o dată ip4:

Dar dacă zici că se ia după ttl, chiar dacă am incrementat serialul, totul capătă o logică, pentru că asta se petrecea ieri iar problema a fost raportată azi, după 24 de ore.

La partea asta cu DNS nu prea am avut ocazia să sap așa că aici pot să îmi recunosc deschis incompetența...