2019. 06. 20. 15:27 keltezéssel, Gyulai László írta:
Nem látok ilyent. Biztos 5040 amiről írsz?
Nem, nekünk már 5130P van.
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/techi
köszi
2019-06-20 16:15 időpontban Gyulai László ezt írta:
2019.06.20. 15:45 keltezéssel, Hadi Endre István írta:
Szia!
Hol van a fedél érzékelő?
(nálunk a bizonyítvány kiköpése után még úgy érzékeli, benn maradt.
Talán
nyitott fedélnél látni valamit)
Kijelzőtől balra van egy opto kapu. Oda
2019.06.20. 15:45 keltezéssel, Hadi Endre István írta:
Szia!
Hol van a fedél érzékelő?
(nálunk a bizonyítvány kiköpése után még úgy érzékeli, benn maradt. Talán
nyitott fedélnél látni valamit)
Kijelzőtől balra van egy opto kapu. Oda bedugsz egy darab papírt és jó
lesz. Én egy 2x5 centis mini
Szia!
Hol van a fedél érzékelő?
(nálunk a bizonyítvány kiköpése után még úgy érzékeli, benn maradt.
Talán
nyitott fedélnél látni valamit)
2019-06-20 09:55 időpontban Gyulai László ezt írta:
Tegnap elhalálozott a fenti átokvirágban a festékkazetta. Szétment a
szalag továbbító görgő egyik sziv
Nem látok ilyent. Biztos 5040 amiről írsz?
A lehetőséget se látom a szerkezetben. A fej a fejtartó keretben 2 fix
csavarral rögzül, nem állítható. Lehetne még a fej tengelyénél, ha
excenteres rögzítésű lenne, de nem az hanem központos. Hiába forgatom,
nem változik a magassága.
A váz amihez a t
2019. 06. 20. 9:55 keltezéssel, Gyulai László írta:
Tudja-e valaki, hogy lehet valami egyszerű módon a fej távolságot
állítani rajta?
Szemből nézve, talán jobb oldalon valahol van egy torx csavar, amivel
lehet állítani a fej magasságot.
___
Techinf
Tegnap elhalálozott a fenti átokvirágban a festékkazetta. Szétment a
szalag továbbító görgő egyik szivacs gyűrűje. Azt kivettem, fél
szivaccsal még elment úgy-ahogy jó fél napot, de megint elakadt a
továbbítás.
Nosza, elővettem a vadi új tartalék festékkazettát és beraktam. De ezzel
rettenete
Szia!
> > Ha valakinek lenne ötlete vagy netán nyomtatója nagyon boldog lennék.
1. Én azt csinálnám, hogy megosztom a nyomtatót, hálózatiként feltelepítenem,
majd a portot
áttenném.
2. Megosztanám a működő gép C:-jét, és amikor driver kell a nyomtatónak,
kitallóznám a
windows\inf mappáját. Ami
rajta, bár ahogy nézem a jarfalla változatnál azok opcionálisak.
https://www.iet-group.com/download.php?ecv=detail_87BP340E.pdf
A gyártónál meg gyakorlatilag semmi.
http://www.jiab.com/
2018.12.04. 10:45 keltezéssel, Mátrai László írta:
Sziasztok!
A suliban van egy bizonyítvány nyomtató, nagyon
Mentsd le a drivert az Xp-s gépedről, van rá alkalmazás
2018. dec. 4., K 10:46 dátummal Mátrai László
ezt írta:
> Sziasztok!
>
> A suliban van egy bizonyítvány nyomtató, nagyon öreg darab Jarfalla BP340E
>
> Ez csak egy bizonyos laptoppal működik amin XP fut. Miután nem valószín
Sziasztok!
A suliban van egy bizonyítvány nyomtató, nagyon öreg darab Jarfalla BP340E
Ez csak egy bizonyos laptoppal működik amin XP fut. Miután nem valószínű
hogy kapunk helyette másikat ezért gondoskodni kellene másik készülékről
amiről ha a mostani laptop ami vele egykorú meghal
2018.02.26. 13:11 keltezéssel, Zsolt Nagy írta:
ezt kaptam:
Az Oktatási Hivatalnak írt megkeresésére tájékoztatom, hogy
Hivatalunknak kizárólag a bizonyítványnyomtatványok, valamint az azok
kiállításának alapjául szolgáló nyomtatványok engedélyezésének
előkészítéséről és a bizonyítványok előá
] Bizonyítvány nyomtató
ezt kaptam:
Az Oktatási Hivatalnak írt megkeresésére tájékoztatom, hogy Hivatalunknak
kizárólag a bizonyítványnyomtatványok, valamint az azok kiállításának alapjául
szolgáló nyomtatványok engedélyezésének előkészítéséről és a bizonyítványok
előállításáról való gondoskodás
ezt kaptam:
Az Oktatási Hivatalnak írt megkeresésére tájékoztatom, hogy Hivatalunknak
kizárólag a bizonyítványnyomtatványok, valamint az azok kiállításának
alapjául szolgáló nyomtatványok engedélyezésének előkészítéséről és a
bizonyítványok előállításáról való gondoskodás tartozik a
feladatkörébe.
Szia!
Pedig van olyan nyomtatvány lap amin van sorszám, és használták/ják
bizonyítvány nyomtatásra (alsós szöveges értékeléses bizonyítvány)
Olyan papír kellene a többi bizonyítványhoz is.
Csak aki ezt elrendelhetné annak kellene a tudomására hozni és
elfogadtatni vele :)
2018.02.19. 15:40
Kedves Balázs!
*Anno 4 évvel ezelőtt megtettem:*
indok -> könnyebben hamisítható, nincs rajta sorszám
*kérdésem:* a tanúsítványt, miért lehet bújtatni? olyan nagy probléma
lenne, mind a két oldalát a bizinek bújtatósra csinálni, minden lapra
sorszámot tenni?
Zsolt
2018. 02. 13. 14:00 keltezéssel, Bagó István írta:
Április 8-án jó helyre tenni az X-et!
Amíg ez az oktatási irányítás van, ne várj semmi ésszerű intézkedést!
És a másik(akármelyik) párt honnan fogja tudni, hogy jobb lenne máshogy
legyártani a bizonyítványokat?
Politizálás helyett az OH felé
13, 2018 1:08 PM
To: Techinfo
Subject: Re: [Techinfo] Bizonyítvány nyomtató
Kedves Listatagok!
Mit kell ahhoz tenni, hogy végre a nyomda úgy adná ki az érettségi, szakmai
biziket, hogy nem lenne beragasztva, hanem ilyen bujtatós papucsba lenne
beillesztve a sorszámozott lapocska???
Nem kellene
Kedves Listatagok!
Mit kell ahhoz tenni, hogy végre a nyomda úgy adná ki az érettségi, szakmai
biziket, hogy nem lenne beragasztva, hanem ilyen bujtatós papucsba lenne
beillesztve a sorszámozott lapocska???
Nem kellene fél milkós bizinyomira beruházni, szenvedni vele egy csomót,
hanem csak simán l
2018.02.02. 10:10 keltezéssel, Veres Sándor írta:
2018. 02. 02. 9:55 keltezéssel, Gyulai László írta:
Esetleg van-e jobb megoldás?
Nincs más megoldás, ha bizonyítványt akarsz nyomtatni.
De lenne. Csak nem idióta nyomtatókkal, hanem olyan okmányokkal ami
nyomtatásra felkészített. Kinyomod
2018. 02. 02. 9:55 keltezéssel, Gyulai László írta:
Esetleg van-e jobb megoldás?
Nincs más megoldás, ha bizonyítványt akarsz nyomtatni.
De lenne. Csak nem idióta nyomtatókkal, hanem olyan okmányokkal ami
nyomtatásra felkészített. Kinyomod sima lézernyomtatón, és ha jók az
adatok akkor bera
2018. 02. 02. 9:46 keltezéssel, Gyulai László írta:
Valamit alakítanak rajta. Valahol olvastam hogy valaki annak idején
ment vidékről bizonyítvány nyomtatóért, de nem volt készleten. De hogy
az utazás ne legyen hiábavaló, mondták hogy ha megvárja akkor
átalakítanak egyet. Kb. 1 óra alatt megcsi
Esetleg van-e jobb megoldás?
Nincs más megoldás, ha bizonyítványt akarsz nyomtatni.
De lenne. Csak nem idióta nyomtatókkal, hanem olyan okmányokkal ami
nyomtatásra felkészített. Kinyomod sima lézernyomtatón, és ha jók az
adatok akkor beragasztod/berögzíted a bizonyítványba úgy, hogy roncsol
Valamit alakítanak rajta. Valahol olvastam hogy valaki annak idején ment
vidékről bizonyítvány nyomtatóért, de nem volt készleten. De hogy az
utazás ne legyen hiábavaló, mondták hogy ha megvárja akkor átalakítanak
egyet. Kb. 1 óra alatt megcsinálták.
Szerintem kb. annyi, hogy valami kis hézago
2018. 01. 31. 16:40 keltezéssel, Gyulai László írta:
Tehát az az alap amiből a kedves BPesti cég ezeket átalakítja, eleve
mátrix nyomtatók, nem tudok ilyenből olyan tintást/lézert ami síkágyas
és emellett nincs szükség több példányos nyomtatásra.
Nem kell ezen semmit alakítani, ha Kínából rend
2018. 01. 31. 12:33 keltezéssel, Zsolt Nagy írta:
Érdeklődnék, hogy érdemes-e vásárolni ezt az újabb típust:
Tally 5130B Bizonyítvány nyomtató
<http://www.argep.hu/weiterleitung/haendlerlink.cgi?hid=24863&pnr=10001&pid=446751745&bst=GTALLY5130B&ppr=476%c2%a0250&
Köszönöm a válaszokat!
Zsolt
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/techinfo
Illemtan: http://www.szag.hu/illemtan.html
Ügyfélszolgálat FAQ: http://sulinet.niif.hu/
2018-01-31 12:33 keltezéssel, Zsolt Nagy írta:
> Kedves Lista tagok!
>
> Érdeklődnék, hogy érdemes-e vásárolni ezt az újabb típust:
>
> Tally 5130B Bizonyítvány nyomtató
> <http://www.argep.hu/weiterleitung/haendlerlink.cgi?hid=24863&pnr=10001&pid=446751745&bst
Behalf Of Gyulai László
Sent: Wednesday, January 31, 2018 4:41 PM
To: Techinfo
Subject: Re: [Techinfo] Bizonyítvány nyomtató
Nem ismerem de ránézésre kb. ugyanaz csak ívesebb burkolattal.
Jobb megoldást én is szeretnék megismerni.
Lézeres szerintem nem lesz, azért ott be kell égetni a festéket a
!
Érdeklődnék, hogy érdemes-e vásárolni ezt az újabb típust:
Tally 5130B Bizonyítvány nyomtató
<http://www.argep.hu/weiterleitung/haendlerlink.cgi?hid=24863&pnr=10001&pid=446751745&bst=GTALLY5130B&ppr=476%c2%a0250&rid=Tally+nyomtat%c3%b3>
Valaki vett-e már ilyet, jobb-e, mint
Kedves Lista tagok!
Érdeklődnék, hogy érdemes-e vásárolni ezt az újabb típust:
Tally 5130B Bizonyítvány nyomtató
<http://www.argep.hu/weiterleitung/haendlerlink.cgi?hid=24863&pnr=10001&pid=446751745&bst=GTALLY5130B&ppr=476%c2%a0250&rid=Tally+nyomtat%c3%b3>
Valaki vett
Mi nem használjuk a nyomtatószoftver sablonját, szövegszerkesztő körlevél
funkciójával dolgozunk.
Az adott iratot beszkenneljük, és képként betesszük "a szöveg mögé"
beállítással. Ezután a képhez igazítjuk a szövegdobozokat. Ha már minden
klappol, a képet kivilágosítom full fehérre (ez azért jobb,
A levelezésből kb az derült ki, amennyivel csökkenti az osztályfőnkök,
jegyzők munkáját, amennyivel növeli a tiedet (csak te nem kapcs érte
pótlékot).
Nem. A Te munkád sokszorosa az övékének. Ők egy-egy osztállyal
dolgoznak, Te 10-20+-szal. Nekik ez benne van (?) a pótlékban, Neked
nincs -
Sziasztok!
Már volt egy ilyen témájú levelezés, de még néhány dologban szeretném
kikérni a véleményeteket:
A dolog lényege az iskolavezetés elgondolkodott a bizopnyítvány nyomtatóról
(érettségi, középiskolai bizonyítvány).
A levelezésből kb az derült ki, amennyivel csökkenti az osztályfőnkök,
jegyz
A nyomtató nem "tökéletes", sokat kell vele kísérletezni.
Én az alábbi "problémákat" tapasztaltam a nyomtatóval (eddig ;-):
* Ha a bizonyítvány borítója homorú (vagy domború, attól függően
hogy honnan nézzük), akkor fordul elő a halvány nyomtatás. Ilyen
esetben nyomtatás előtt egy ki
Mi ezért nem vettük meg, pedig nagyon akarták!
2017. június 16. 10:15 Aszti Laci írta, :
> Sziasztok!
>
> Itt örjöngök ezen a … Tally Dascom 5130P bizonyítvány nyomtatón! Kapta az
> iskola, a jegyzők meg nyomtatnának… A szalag meg foltokat hagy, meg üres
> részeket, meg elcsúsztat, meg …..
>
> En
Kedves László!
2017.06.16. 11:26 keltezéssel, Gyulai László írta:
Még a régebbi 5040-el vagyunk megáldva, és igen, maszatol, összeír,
megbízhatatlan, legszívesebben nagykalapáccsal javítanám meg.
Most állok neki én is egy adag bizonyítványnak, itt szakközépben még
az idiotikusan hosszúra da
Szia Laci!
2017.06.16. 10:15 keltezéssel, Aszti Laci írta:
Itt örjöngök ezen a … Tally Dascom 5130P bizonyítvány nyomtatón! Kapta
az iskola, a jegyzők meg nyomtatnának… A szalag meg foltokat hagy, meg
üres részeket, meg elcsúsztat, meg …..
Ennyi pénzért (br. 478 eFt) a csigát feltolom BP-re
Még a régebbi 5040-el vagyunk megáldva, és igen, maszatol, összeír,
megbízhatatlan, legszívesebben nagykalapáccsal javítanám meg.
Most állok neki én is egy adag bizonyítványnak, itt szakközépben még az
idiotikusan hosszúra dagasztott tantárgynevekkel is küzdünk, mátrix
nyomtatóval nyomtatva sz
Sziasztok!
Itt örjöngök ezen a . Tally Dascom 5130P bizonyítvány nyomtatón! Kapta az
iskola, a jegyzők meg nyomtatnának. A szalag meg foltokat hagy, meg üres
részeket, meg elcsúsztat, meg ...
Ennyi pénzért (br. 478 eFt) a csigát feltolom BP-re.
Van egy hosszú záradék a biziben, ami miatt beüzeme
2016. december 13. 15:14 Gyulai László írta, :
> És már nyomtattál is vele élesben, vagy csak beszerezve lett?
Még csak most indítottuk el a beszerzési folyamatot.
Veres Sándor
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás:
2016.12.13. 12:51 keltezéssel, Veres Sándor írta:
2016.12.13. 9:03 keltezéssel, Gyulai László írta:
Már csak az a kérdés, hogy ez az 5130B tényleg jó, vagy ugyanolyan
vacak mint az 5040B?
Szerintem ez sem jobb :-(
4-5 éve még sikerült lebeszélni a vezetőséget a beszerzésről, most
azonban nem
2016.12.13. 9:03 keltezéssel, Gyulai László írta:
Már csak az a kérdés, hogy ez az 5130B tényleg jó, vagy ugyanolyan
vacak mint az 5040B?
Szerintem ez sem jobb :-(
4-5 éve még sikerült lebeszélni a vezetőséget a beszerzésről, most
azonban nem :-(
A miénk legalábbis katasztrófa, az automatiku
jelenleg csak egy bizonyítvány
nyomtató van, mégpedig a Tally T5040B?
Találtam továbbá egy Tally 5130B típust is? Ezt használja valaki?
Ehhez egy bizonyítvány sincs odaírva támogatottként, mint a T5040B-hez.
Közben felhívtam a Kvin-R Kft.-t és azt mondták, hogy a Tally T5040B
bizonyítvány
>
> Hello!
>
> A szakiskolánk megszűnésével
>
>
Bocsánat, hogy nagyon eltérek a tárgytól. A fenti mondatra kaptam fel a
fejem.
10 éven belül tömegével fognak szakiskolák (bocs! "szakközépiskolák")
megszűnni.
Majd emlékezzetek a jóslatomra 10 év múlva.
--
Üdv:
Boldog Ferenc
___
bizonyítvány nyomtató van,
mégpedig a Tally T5040B?
Ennek a típusnak melyik cég a hivatalos forgalmazója, mert egy gyors kereséssel
két céget is találtam akitől beszerezhető?
http://www.tallydascomshop.hu/catalogue.php?product=417
http://www.tallygenicom.hu/product.php?id=40
http://www.trenner.hu
2016.12.12. 11:09 keltezéssel, Veres Sándor írta:
Jól tudom, hogy a magyar piacon jelenleg csak egy bizonyítvány
nyomtató van, mégpedig a Tally T5040B?
Találtam továbbá egy Tally 5130B típust is? Ezt használja valaki?
Ehhez egy bizonyítvány sincs odaírva támogatottként, mint a T5040B-hez
Sziasztok!
Azoktól kérdezem, akik használnak bizonyítvány nyomtatót.
Jól tudom, hogy a magyar piacon jelenleg csak egy bizonyítvány nyomtató
van, mégpedig a Tally T5040B?
Ennek a típusnak melyik cég a hivatalos forgalmazója, mert egy gyors
kereséssel két céget is találtam akitől beszerezhető
én eddig is elhittem...
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/techinfo
Illemtan: http://www.szag.hu/illemtan.html
Ügyfélszolgálat FAQ: http://sulinet.niif.hu/
Hidd el, h. egy rakás k.ki ez a nyomtató!
:)
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/techinfo
Illemtan: http://www.szag.hu/illemtan.html
Ügyfélszolgálat FAQ: http://sulinet.niif.hu
2015.06.01. 19:30 keltezéssel, Ne'meth Sa'ndor írta:
Nem ismerem ezt a nyomtatót, de ha forgalmazzák és van rá kereslet,
akkor nem biztos, hogy annyira rossz Mosolygó arc
Ha valamiből csak egyfajta létezik a piacon attól még nem biztos, hogy
az annyira jó.
_
Elárulom, h. ezt a mechanikai átalakítást megcsináltattam anno a régi
munkahelyemen, Pestről jött le egy muki, kb. félnapot szerelte, úgy
szétkapta mint foxi a, lábtörlőt, azt hittem, soha nem lesz belőle
nyomtató, kb. 30-40 ropi + kiszállási díjat kért. Nos ez a masina utána
elég jól dolgozott. Sa
2015.06.02. 8:16 keltezéssel, Hábel György írta:
Viszont a nyomda által előállított bizonyítványokról azt nem lehet elmondani,
hogy jók
Szóval nem lehet, hogy inkább a bizonyítványok minőségével van inkább baj?
Nincs két egyforma bizonyítvány még az azonos sorozatúak között sem.
A bizonyítván
> Viszont a nyomda által előállított bizonyítványokról azt nem lehet elmondani,
> hogy jók
>
> Szóval nem lehet, hogy inkább a bizonyítványok minőségével van inkább baj?
> Nincs két egyforma bizonyítvány még az azonos sorozatúak között sem.
A bizonyítványok hulladékok.
(Kik is csinálják? "A r
egyforma bizonyítvány még az azonos sorozatúak között sem.
From: Zsolt Nagy
Sent: Monday, June 01, 2015 4:07 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Bizonyítvány nyomtató
Nos raktam alá 2 db 150 grammos papírt összeragasztva, természetesen a
bizonyítvány kemény borítója alá, és valóban kevesebb lett a hiba
Nos raktam alá 2 db 150 grammos papírt összeragasztva, természetesen a
bizonyítvány kemény borítója alá, és valóban kevesebb lett a hiba:
- nem csúsznak össze a betűk olyan sokszor mint régen, de 10 biziből még
mindig 2 kuka
- a maszatolás így erősebb lesz, amit sajna a radír nem visz ki
esetle
Sziasztok!
TallyGenicom 5040 bizonyítvány nyomtató, szakmai illetve
technikusi bizonyítványok nyomtatásánál a következő problémák adódnak:
- a beragasztott lapok rá vannak ragasztva a bőrkötésre, ezért
kb.: 1-1,5 cm a beragasztott lapok sarkaitól számítva magasabban
van, sajnos ez
Első körben rakj alá papírt (magasítsd meg). Ez azt a problémát általában
kezeli, hogy a hupli melletti völgyben nem éri el a tű a papírt.
Üdv!: Szilárd
2015. június 1. 9:26 Zsolt Nagy írta, :
> Sziasztok!
>
> TallyGenicom 5040 bizonyítvány nyomtató, szakmai illetve technikusi
> bi
Sziasztok!
TallyGenicom 5040 bizonyítvány nyomtató, szakmai illetve technikusi
bizonyítványok nyomtatásánál a következő problémák adódnak:
- a beragasztott lapok rá vannak ragasztva a bőrkötésre, ezért kb.: 1-1,5
cm a beragasztott lapok sarkaitól számítva magasabban van, sajnos ezért
ugrik a
...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fodor Zsolt
Sent: Monday, March 24, 2014 9:29 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Bizonyítvány nyomtató
Üdv!
> Milyen nyomtatót javasoltok?
Tally 5040(b) - csak ez van.
> Egyáltalán érdemes-e átállni a kézi megírásról nyomtatásra?
Gimnázium év végi és érettségi meg
Üdv!
> Milyen nyomtatót javasoltok?
Tally 5040(b) - csak ez van.
> Egyáltalán érdemes-e átállni a kézi megírásról nyomtatásra?
Gimnázium év végi és érettségi megy vele. (kéttannyelvűs vastag, arra nem jó)
Valószínűleg én voltam a mások által említett lelkes személy:
http://www.gyakg.u-szeged.
>Most már jó
-Ezt úgy kell érteni, hogy már tudjuk, hogy melyik bizi típushoz mennyi
papírt kell alápakolni, hogy pont jó legyen a magassága...
2014. március 24. 9:14 Szilárd Blum írta, :
> Hali!
>
> Most nincs időm sajnos keresgélni, úgyhogy csak emlékezetből írok.
>
> A létező egyetlen típus (
Hali!
Most nincs időm sajnos keresgélni, úgyhogy csak emlékezetből írok.
A létező egyetlen típus (Tally valami) egy betűvel módosítva is árulták
Magyarországon, az egyetlen különbség, hogy adnak hozzá szoftvert. Végül is
nem használjuk, helyette Word körlevél.
A bizit beszkennelni, képként hátté
Még annyit, hogy mi próbálkoztunk azzal, hogy a belívet (assezm így hívják)
külön kaphassuk meg a nyomdából, és majd mi beleragasztjuk a kemény borítóba.
(Tán a Külkeren csinálják így, de gyanítom, másutt is.)
Ezzel kikerültük volna a nyomdai pontatlanságokat, a mátrix nyomtató nyomtatási
képéne
Mi évek óta használjuk a Tally nyomtatóját.
Az érettségire és a szakmai bizonyítványokra is jó, de év végit nem
nyomtatunk vele.
Sajnos a bizonyítványok nyomdai kivitelezése elég sok kívánnivalót hagy
maga után. Egymás utáni sorozatszámú bizonyítványok is több mm eltéréssel
vannak ragasztva.
A le
Szia!
Néhány évvel ezelőtt foglalkoztam a témával utoljára. Akkor
gyakorlatilag egy típus volt a piacon, ez:
http://www.tallygenicom.hu/product.php?id=40
Kb. fél millióba került. Előző iskolámban vettek is egyet, aztán a
szekrény alján végezte, ha jól
Üdv!
Tally 5040 (?) vagy hasonló, nem vagyok bent.
Aztán: a pozícionálás miatt a hagyományos, évvégi bizonyítvány elég
reménytelennek tűnik.
Rendkívül kicsik a cellák, 0,1 mm nem számít, de a 20. sornál már ez csúf...
Van egy lelkes IT-s, aki home-made módon kitalált egy eljárást, hogyan lehet
...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Ferenc Bodnár
Sent: Monday, March 24, 2014 8:17 AM
To: techinfo
Subject: Bizonyítvány nyomtató
Sziasztok!
Azokat kérdezném akiknek már van tapasztalata bizonyítvány nyomtatásban.
Milyen nyomtatót javasoltok?
Egyáltalán érdemes-e átállni a kézi megírásról
Sziasztok!
Azokat kérdezném akiknek már van tapasztalata bizonyítvány nyomtatásban.
Milyen nyomtatót javasoltok?
Egyáltalán érdemes-e átállni a kézi megírásról nyomtatásra?
Feri
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: ht
Üdv!
> Kéttannyelvű érettségi bizi,
> az sajnos a hajtogatott oldalak miatt nem megy.
Igaz. Sajnos.
> Évvvégi: ez katasztrófa.
Ez túlzás.
> kell Ez 8-10 nap (naponta 2-3 osztálynál többet nem szabad
> bevállalni max 100 bizi)
Úgy tapasztalom, hogy (nem új bizonyítvány esetén) 1 bizonyítv
- Original Message -
From: "Sütő Péter"
To: "Techinfo"
Sent: Thursday, April 19, 2012 11:26 AM
Subject: Bizonyítvány-nyomtató
Sziasztok!
Tudom, hogy lerágott csont, de bizonyítvány-nyomtatót keresnénk.
Ha lehet, tudjon (gimnáziumi) érettségi bizonyítványt, érettségi
tanúsítv
Sziasztok!
Tudom, hogy lerágott csont, de bizonyítvány-nyomtatót keresnénk.
Ha lehet, tudjon (gimnáziumi) érettségi bizonyítványt, érettségi tanúsítványt,
gimnáziumi bizonyítványt (esetleg ha lényeges, Mayorból) nyomtatni.
Gyanítom, hogy szinte csak a Tally T5040B jöhet szóba...
Amúgy kb. mennyi
Üdv!
> Szkennelős, automata bepozicionálós nincs? Pl behúzná és az egész bizit
> egyben látná.
>
> az olivetti is ugyan úgy működik, mint a tally
Ez igaz.
Azonban a kéttannyelvű bizonyítványom esetében a vastagsággal is gond van.
Üdv: Fodor Zsolt
___
Üdv!
>
> > Van-e tudomása valakinek arról, hogy a sokat emlegetett Tally T5040B-
> > n kívül kapható-e itthon más típusú bizonyítvány-nyomtató? Fentiről
> > bebizonyosodott, hogy nem alkalmas kéttannyelvű gimnáziumi
> > bizonyítványok nyomtatására, érdekelne hogy van-e más alte
Üdv!
> Van-e tudomása valakinek arról, hogy a sokat emlegetett Tally T5040B-
> n kívül kapható-e itthon más típusú bizonyítvány-nyomtató? Fentiről
> bebizonyosodott, hogy nem alkalmas kéttannyelvű gimnáziumi
> bizonyítványok nyomtatására, érdekelne hogy van-e más alternatíva.
Hogy
Sziasztok!
Van-e tudomása valakinek arról, hogy a sokat emlegetett Tally T5040B-n
kívül kapható-e itthon más típusú bizonyítvány-nyomtató?
Fentiről bebizonyosodott, hogy nem alkalmas kéttannyelvű gimnáziumi
bizonyítványok nyomtatására, érdekelne hogy van-e más alternatíva.
--
Köszönettel
Sziasztok!
A mi bizonyítványnyomtatónk felirata szerint T5040 simán, B nélkül. De
B-ként vettük, adták vele a dokumentumkitöltő szoftvert is.
Elvileg a B 3mm-t tud, az alapváltozat csak 2mm dokumentumvastagságot,
de ezt az állítást csak a magyar oldalakon találom. A gyártó oldala
nem is tud "B" v
Ott a pont :) ez nagyon jó, de az a szomorú, h. igazad van!
tényleg olyan nincs amiben nincs semmi
2011/6/1 Bán-Széll Előd
> Hali!
>
> És olyat árulnak, amibe nincs előre belenyomtatva semmi? Persze
> azonsító sorszámot kivéve, csak azért, hogy ne kelljen állandóan
> passzoltatni őket a nyo
Hali!
És olyat árulnak, amibe nincs előre belenyomtatva semmi? Persze
azonsító sorszámot kivéve, csak azért, hogy ne kelljen állandóan
passzoltatni őket a nyomtatóhoz.
Üdv:
Előd
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: ht
le van írva, h. automata a vastagság felismerése + akár 1 lapot is képes
nyomtatni -> sajnos ez nem igaz
sőt a bizik sem egyformán vannak beragasztgatva a betétlappal akár 5-10 mm
eltérések is vannak, ami igen bosszantó
arra az oldalra ahová pedig a tanúsítványt lehet behelyezni elég érdekesen
ny
Sziasztok!
1 db A4-es lapra soha sem fogsz betűt nyomni!
rakjál be úgy jó 50db lapot, arra már fog nyomtatni :)
Az ötven nyilván túlzás, de igen (elfelejtettem leírni)
próbáltam bizonyítvány vastagsággal is. Azonkívül a
felhasználói kézikönyv szerint: DE, lehet! (single sheet,
60-160 g/m2,
Így van, sima lapra nem nyomtat, mert nincs neki lapvastagság állítási
lehetősége.
- Original Message -
From: Zsolt Nagy
To: Techinfo
Sent: Wednesday, June 01, 2011 11:59 AM
Subject: Re: bizonyítvány nyomtató
Félre a tréfát!
1 db A4-es lapra soha sem fogsz betűt
Félre a tréfát!
1 db A4-es lapra soha sem fogsz betűt nyomni!
rakjál be úgy jó 50db lapot, arra már fog nyomtatni :)
Zsolti
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/techinfo
Illem
Írd kézzel :)
Zsolti
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/techinfo
Illemtan: http://www.szag.hu/illemtan.html
Ügyfélszolgálat FAQ: http://www.kozhaloportal.hu/gyik/altalanos/
Szia!
http://www.tallygenicom.hu/tamogatas/hotline.html
Itt jelezted már?
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/techinfo
Illemtan: http://www.szag.hu/illemtan.html
Ügyfélszolgál
Sziasztok!
Tally T5040B nyomtatónk csak üres oldalakat produkál,
látszólag nyomtat, azonban a lap üres marad. User manual-t
már átrágtam, google is megvolt.
Nyitott fedéllel is kipróbáltam, néztem eléri-e a fej a
papírt. Én úgy látom, igen. A szalag helyzetét a fejen már
tucatszor ellenőriz
Kedves Hoffman Péter!
2010. október 1., 9:08:46, írtad:
> Nem tudok hozzászólni valami (talán törzslap vagy valami más) lehetett
> ott azt mondták hogy a "gépi" az üres a "kézi" meg az előnyomott
Az! Törzslap. ÉVek óta azt nyomtatja a barátnőm. HP Lézerrel.
--
Üdvözlettel,
Pribojszki János
Üdv!
Kiss,2010. október 1., 9:16:32, írta:
> Tényleg van ilyen vízjles papír. A szöveges értékelésnél használtuk mi
> is illetve az alsósok törzslapjait már ilyenre nyomtattuk. Beszerzés:
> iskolatitkár
Üres, vízjeles, sorszámozott papír?
Kérlek, add meg az iskolatitkár elérhetőségét. Hátha elár
r 01, 2010 9:05 AM
> To: Techinfo
> Subject: Re: Bizonyítvány - nyomtató - vízjeles papír
>
> Üdv!
>
> Hoffman,2010. október 1., 8:46:37, írta:
>
>> Vahol láttam (általános iskola akármi) hogy vízjeles szigorú sorszámozású
>> papír. Rányomtatod amit kell nem csúszik el
...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Várkonyi István
Sent: Friday, October 01, 2010 9:05 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Bizonyítvány - nyomtató - vízjeles papír
Üdv!
Hoffman,2010. október 1., 8:46:37, írta:
> Vahol láttam (általános iskola akármi) hogy vízjeles szigorú sorszámozású
> papír.
Üdv!
Hoffman,2010. október 1., 8:46:37, írta:
> Vahol láttam (általános iskola akármi) hogy vízjeles szigorú sorszámozású
> papír. Rányomtatod amit kell nem csúszik el és minden rendben.
A Pátria nyomdában érdeklődtünk üres, vízjeles papír után.
Felvilágosítottak, ne keressük, nincs, nem fogunk
01, 2010 8:04 AM
To: Techinfo
Subject: RE: Bizonyítvány - nyomtató
-Original Message-
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fodor Zsolt
Sent: Thursday, September 30, 2010 9:38 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re
2010-10-01 08:04 keltezéssel, Ambróz Zoltán írta:
Esetleg talaljuk fel a fuzos bizonyitvanyt :)
Dehogy..! Nyomdagépet minden iskolába..! :)
--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: http:
-Original Message-
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fodor Zsolt
Sent: Thursday, September 30, 2010 9:38 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: Bizonyítvány - nyomtató
On Thu, 30 Sep 2010 21:20:15 +0200, Csökmei István
-Original Message-
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Dorozsmai Károly
Sent: Tuesday, June 15, 2010 3:27 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: bizonyítvány-nyomtató
...
> Tudtommal beolvassa...
Be persze, a tanarok
Nem a nyomtatóval van a baj, hanem a bizonyítványokkal. Nem egyformák,
így nagyjából lehet belőni wordben megszerkesztve, körlevél.
FL
___
Techinfo mailing list
Techinfo@lista.sulinet.hu
Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/tec
Üdv!
> Ez milyen hiba lehet? A Certificate2006 programban a mezők távolságát
> nem lehet állítani!! Hol itt a szabvány? Szerencsére korábbi rontott
> biziken próbálkoztunk, de ilyen bizonyítvány árak mellett egyik
> kolléga sem mer nekifogni a nyomtatáshoz. Azonkívül elég lázító az is,
> hogy majd
Sajnos nem megoldást írok hanem én is panaszkodom. Nekünk egy Tally
5040-es van és olyat csinál, hogy egy oldalon belül van olyan mező
amit jó helyre nyom pl a vizsga eredményei de ugyanezen az oldalon az
intézmény nevét vonal alá írja vagy úgy hogy a vonal áthúzza az iskola
nevét.
Ez milyen hiba l
Üdv!
Egy Manesmann Tally bizonyítvány-nyomtatóhoz a Certificate2006
programot használjuk, ebben van A.Tü. 575/uj r.sz. - 003644 jelzetű
nyomtatvánnyal, a baj csak az hogy a szakma száma nem illeszkedik
sehogyan sem a nyomtatványra (minden más igen), a programban meg
"csak" A.Tü. 575/uj r.sz. - 002
@lista.sulinet.hu
Tárgy: bizonyítvány nyomtató megint (Tally Genicom 5040B)
Sziasztok
Azok tanácsát szeretném kérni, akik már rendelkeznek valamilyen bizonyítvány
nyomtatóval.
Sok rosszat olvastam ezekről a listán, de úgy látszik eljött az én időm is. :)
Az igazgatóság kapott a
1 - 100 a 101 matches
Mail list logo