Op 25 oktober 2014 11:38 schreef Gilbert Hersschens <gherssch...@gmail.com>:

> De vormen van de gevellijnen op GRB zijn heel onbetrouwbaar. Misschien
> gebaseerd op de oorspronkelijke bouwplannen? Ik gebruik de AGIV luchtfoto's
> en ga soms nog eens bij Bing kijken als ik er niet goed aan uit kan.
> Op geopunt.be kan je de adrespunten als afzonderlijke laag inladen.
> Volgen de GIS ambtenaar in Geel komen die rechtstreeks uit CRAB. Die geven
> de juiste nummers (15, 17) weer. Misschien gebruik jij niet de juiste adres
> velden van de DB ?

Welke CRAB database? Adressen_positities, Adressen_lijst of xGrab?

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat ik een verkeerd veld genomen heb die
in 99% van de gevallen toevallig overeenkomt met het huisnummer, en in de
andere gevallen een niet-gerelateerd nummer geeft.

http://sanderd17.github.io/import.html?pcode=2440&filterStreets=Aard*&maxDistance=&loadOsm=true