Hooi Sander,
Hopelijk blijft uw tool "as is" beschikbaar.
Ik gebruik het nu in Leopoldsburg om de reeds vroeger door mij ingetekende huizen te nummeren samen met de GRB gegevens. Al de Crab data ligt in Leopoldsburg op de perceel-centroid, dus soms ver van de gebouwen, en de percelen zijn daar soms uitgestrekt. Ik heb ook al vastgesteld dat de AGIV mappers ook hun eigen stijl hebben, ( zoals bij OSM ;-) ), en er volgens de regio verschillen zitten. In Agiv ligt het huisnummer, in dezelfde straat, soms op de gebouwen, soms op de percelen, zonder vaste regel. Ik leg ze i, OSM op de gebouwen. Het enige opmerking is dat het huisnummer op de tagnode heel klein is en soms moeilijk leesbaar, althans op een netbook.
Nogmaals bedankt.

Sus