Dne 14.2.2014 08:29, Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
> se nam ta debata nejak rozvasnuje. ;-)

> Tak ho sem napis. Ja ho neumim, vymyslet ho nechci, ale chtel bych se
> podivat, jak se to dela.
>
> Ja bych to addr:country=CZ daval vsude, protoze to treba zjednodusi
> vyhledavani bodu zajmu v prihranici. A do te adresy to proste tak nejak patri,
> i kdyz se zda, ze je to z naseho pohledu implicitni.

Jak konkrétně to zjednoduší?

Když hledám "Ulice 42, Obec", "Ulice, Obec", nebo "POI, Obec", tak tam
ani CZ nemám a typicky to nepotřebuji (ta obec stačí).

A znovu musím opakovat, že pro tyhle údaje existují spolehlivější
zdroje, schválně si dejte hledat v nominatimu "praha hlavní nádraží" a
zobrazí se vám:
Železniční stanice Prague Main Railway Station, Legerova, Vinohrady,
Praha, Hlavní město Praha, Praha, 12000, Česko
(hm, asi bych se měl podívat, proč to tam je anglicky :D)
A přitom ten uzel neobsahuje jediný addr:* nebo is_in tag.

A pokud jde o reverzní úkol, např. získat všechny adresní body třeba v
Mikulově, tak tady jsou:
http://overpass-turbo.eu/s/2w1
Opět, na to není potřeba žádný addr:* nebo is_in tag.

> Tady je dokonce nejaky naznak, ze to nekde dela problemy, kdyz to chybi
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Inspector/Views/Addresses

Uvědomuješ si, že dáváš odkaz na něco, co už víc jak pět let nefunguje?
:-) Navíc ten hlavní problém není v chybějícím addr:country, ale
jednoduše špatně navrženém algoritmu.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk