Dne 15.2.2014 11:12, Pavel Machek napsal(a):

> Nominatim to zvladnul. Na http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Routing
> je seznam pouzivanych programu na hledani. Zvladnou to vsechny z nich?

Nevím. Ale je jisté, že pokud to některý z nich nezvládá, tak má celkem
problém bez ohledu na to, jak dopadne tahle naše diskuze.

Jen malá část objektů v databázi má is_in tag a z adresních bodů má jen
necelá polovina tag addr:country, pokud tedy někdo staví svoje
vyhledávání jen a pouze nad těmito daty, tak toho asi moc nenajde.

> A jak to udelam v josm bez overpassu?

Čtu to už asi po desáté a pořád to nedává smysl... Já tu ukážu, jak s
určitým nástrojem (overpass api) dosáhnout určitého cíle (stažení
specifických dat z nějaké oblasti) a tvoje následná otázka je typu "A
jak to můžu udělat jinak?"

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk