Szia!

Mint írtad a hűségidő lejár(t).
Innentől kezdve nem értem, mit akadékoskodnak a "szolgáltatónál", mivel akkor az egy helyett két lépcsőben is megoldhatod:
- felmondod, mert ugyebár már nincs hűségidő.
- másnap vagy ott rögtön újrakötöd az akciós áron, mint új előfizető.
Ha egy kis eszük lenne nem szívatnák magukat és az ügyfelet sem.
Felfelé történő módisítás lehetséges hűségidő alatt is, sőt.

(Te a x havi díjra kötöttél szerződést y évre. Ha azóta kijött újabb csomag, jobb csomag, ami felfelé módosít azt is megkaphatnád azért a y évre vállalt x összegért havonta, tekintve, hogy olcsóbb is, mint a jelenlegi csomagod... Hozzáteszem SZERINTEM, ászf nem tudom mit mond a Te esetedben. Nekem UPC-nél lehetett így, hogy volt még fél évem, felfelé módosítottam. A nagyobb csomag vagy 300 Ft-al olcsóbb lett mikor jóárúsítottak az akkori hűségidős csomagomnál. Fizettem tovább a +300 Ft-ot a fél évig a nagyobb, de már olcsóbb csomagra.)

Melyik szolgáltató ez, ha szabad megtudnom?