From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kovács Marietta
Sent: Tuesday, October 22, 2013 11:23 AM
To: Techinfo
Subject: RE: Szolgáltató panasz

>- felmondod, mert ugyebár már nincs hűségidő.
>- másnap vagy ott rögtön újrakötöd az akciós áron, mint új előfizető.
Van olyan szolgáltató, ahol az számít új előfizetőnek, ahol (a telepítési
címen) az elmúlt 3 hónapban nem volt élő szolgáltatás. Fenti nem mindig
működik. Az sem, hogy felmondod, feleséged köt egy újat, ha a szolgáltatás
helyének címe azonos.

OFF: én a UPC-re vagyok kiakadva, hogy >10 év előfizetés után több ezer Ft-tal
drágábban kapom ugyanazt a szolgáltatást, mint az új előfizetők.