Egyrészt az optika elérhető, hiszen a cím alapján ezt ajánlják fel (az üvegszálas kábel bevezetéséhez eleve kellett a lakóközösség hozzájárulása amit megkaptak és tavaly bekötötték, a lakás mellett a lépcsőházban az egyik szekrényen ott van a dobozuk). Másrészt nem akarok én semmilyen kötöttséget kikerülni egyszerűen csak azt, annyiért és annyi hűségidővel szeretném igénybe venni mint amit a honlapjukon megrendeltem.

Utánaolvastam az ÁSZF-ben és tulajdonképpen ha az eredeti hűségidő legalább 75%-a letelt akkor meghosszabított hűséggel akár díjcsomagban lefelé is válthatok egy egyszeri bruttó 5.500 Ft-os díj megfizetésével.
Ezt most megírtam az ügyfélszolgálatnak. Kíváncsi vagyok mit reagálnak :)