On Tue, Oct 22, 2013 at 09:28:58AM +0000, Farkas Gábor wrote:
> "Van olyan szolgáltató, ahol az számít új előfizetőnek, ahol (a telepítési
> címen) az elmúlt 3 hónapban nem volt élő szolgáltatás"

Azt ők nem is tudhatják, ha nem náluk volt.

> Azért érdekelne, hogy ez mennyire törvényes.

Biztos, hogy abszolút törvényes. Gyakorlatilag mindenki ezt csinálja,
és szarrá perelték volna őket, ha nem lenne törvényes. Arról nem
beszélve, hogy nem hinném, hogy logikus lenne megtiltani, hogy egy
szolgáltató/kereskedő bizonyos feltételek teljesülése esetén
árengedményt adjon...

> OFF: én a UPC-re vagyok kiakadva, hogy >10 év előfizetés után több ezer
> Ft-tal drágábban kapom ugyanazt a szolgáltatást, mint az új előfizetők.

Konkrétan mid van és mennyiért, mert én is UPC-s vagyok és nem tűnt fel
a dolog.

--
PTG
I'm reporting for duty as a modern person.  I want to do the Latin Hustle now!