From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kunci
Sent: Tuesday, October 22, 2013 10:36 AM
To: Techinfo
Subject: Szolgáltató panasz

Sziasztok!

Otthon az egyik elég nagy szolgáltatótól van Internet (DSL) + vezetékes
telefon szolgáltatáscsomagunk. Mivel lejár(t) a hűségidő gondoltam hátha
most mátr kb. ugyanazért a havidíjért, netán olcsóbban max. 1 év
hűségvállalással milyen ajánlataik vannak. A honlapon megadva a lakcímet
szépen ki is választottam a jelenlegi 5 helyett 15 Megás (optikai kábeles)
Net csomagot + a telefon szolgáltatást. Kosárba rakom, megadom az adatokat
majd kapok is egy visszaigazolást (e-mailben is), hogy munkatársuk hamarosan
jelentkezik a bekötéssel kapcsolatban. Másnap telefonálnak is és közölték,
hogy olyan csomag amit megrendeltem nincs illetve van de csak két év
hűséggel de még akkor is a honlapon szereplő 3.490 Ft helyett 6.000 Ft-os
havidíjért meg, hogy az eredeti ajánlat csak új előfizetőkre vonatkozik.
Viszont a honlapon ez sehol nem szerepelt, még apró betűvel sem és az sem,
hogy jelen ajánlat csak tájékoztató jellegű és eltérhetnek a feltételektől.
A kérdésem az lenne, hogy ha megrendelek a szolgáltató honlapján egy
csomagot havi 3.490 Ft-ért akkor nem lenne-e kutya kötelessége annyiért adni
nem pedig majd kétszeres áron? Van-e értelme bárhol bármilyen panasszal élni
emiatt és ha igen hol érdemes elkezdeni?
(Készítettem a megrendelés folyamatáról egy videót amin tisztán látszik,
hogy mit és mennyiért szerettem volna hátha közben módosítják a honlapon a
dolgokat)

Kunci