On Thursday 22 May 2008 01:29:27 Tristan Nitot wrote:

> ... . And there is misunderstanding when people think I ignored
> this on purpose. The truth is actually much simpler : I just did not
> know.

Entendo que toda esta polémica ten que ser constructiva e ten razón; o
resultado ten que ser que ff3 estea en galego; pero sinto un azo de
desconfianza
porque se descoñecía a situación as palabras a usar non tiñan que ser as que
empregou senón 'sintoo, pero non dispoño da información suficiente para
informalo da razón pola cal o ff non está localizado ó galego'. Non?.

> You could issue a press release, but I don't think it's going to help
> anyone.  .

Si, en parte é certo. Porqué unha nota de prensa?. Pero el fixo unhas
declaracións que sairon publicadas en medios de comunicación e se non se fai
unha rectificación ante a opinión pública o que pasa é os tradutores galegos
somos uns leixados que non amamos a nosa lingua..., é dicir, o que el dixo.
Digo eu que estando nunha conferencia entendía que as súas palabres eran
públicas así que a rectificación debería ser pública.

> Just don't assume that I have secret motivations against Galicia just
> because I was not up to date on the availability of the language pack,
> and then my sentence is taken out of contest by someone.

Mala fe? El persoalmente non, nin Mozilla, pero que o proceso da l10n ó galego
na súa fundación leva literalmente atrancado arredor de 3-4 anos!. E
recordando que cando saíu a 2.0 a polémica mediática foi exactiña a esta
(tirése da prensa) dá a sensación, que non é que sea, pero dá.

> What I suggest is that you talk to the Mozilla localization team (they
> already know about this issue) and follow the Mozilla localization
> procedure. It's going to work out in the end, and I'm sure that we'll
> have a version of Firefox 3. It may take a little while as the whole
> Mozilla community is hard at work finalizing Firefox 3, which, as you
> know, is at the Release Candidate stage, so everyone is under extreme
> pressure. I do hope that together we will make Firefox 3 in Galego a
> reality.

Si, podo constatar que podes morrer de asco esperando que a xente conteste os
bugs. Só a puntar que fai 3 días cubrín un bug en opensuse que se pechou en
menos de 24h. Se, Mozilla tarda en pechar un bug de 1 e medio de alguén
renunciando coma cordinador é que teñen un problema na forma de traballar.

Sintoo ser tan 'reactivo' co tema este pero consideroo moi inxusto como se
tratou á xente que se moveu en Mozilla dende Tarrio a Ríal durante estes ANOS.

Responderlle a