Hola,

jo en tinc confiança en el PL ... el futur ho dirà. A diferència de tu penso que socialment i econòmicament el PL té les de guanyar però cal que millori alguns aspectes de qualitat. I ara et parlo de PL com a tal i no com a Programari gratuït que pugui arribar a tots. També hi ha PL que s'ha de pagar d'alguna o altra forma.

El darrer paràgraf de l'edat no l'entenc però no t'ofenguis.

:-)

O. Castell