Pan A. Mezynski napisal:
> A wlasciwie, co pani tu robi na polskiej liscie?  Tuczy sie nienawiscia?
> Rozkoszuje dokopywaniem Polakom i katolikom?
>
> ASM
Pani Uto,
Zapewniam Pania, ze sa osoby na tej liscie, ktorzy mysla inaczej niz ASM.
Ma Pani we mnie wiernego czytelnika, ktory zawsze z uwaga czyta Pani
postingi, wnosza inne spojrzenie na wiele spraw dyskutowanych na liscie.
Niestety w dyskusjach zbyt czesto slychac przyslowiowy tupot stop, miast
rzeczowych argumentow.
        Mam nadzieje, ze zignoruje Pani <wyskok> p. Mezynskiego i zostanie
na liscie biorac czynny udzial w dyskusji nie naginajac sie do czyichkolwiek
jedynych slusznych opinii.
K. Stys

Odpowiedź listem elektroniczym