> Po donosicielstwie pana Kobosa przyrzeklam sobie, nigdy nie dyskutowac z =
> taka osoba. Tym razem nie zdzierzylam  i musze wykrzyknac:  NIECH PAN =
> KOBOS ODCZEPI SIE  w KONCU OD KOSCIOLA KATOLICKIEGO i swoje mniej lub =
> bardziej urojone teorie przeniesie na inna liste.=20
> Ania
Teraz znam odpowiedz na pytanie Pana Marka Kowalewskiego (dlaczego
przewaza temat zydowski?).  To jest jak w bajce "O psie ktory mowil".  Tresc
bajki:  Krol obiecal corke i pol krolestwa temu, kto nauczy swego psa mowic.
W dniu konkursy uczestnicy zachecali pieski: "tak dbalem o ciebie, tak dobrze
cie karmilem, powiedz teraz choc jedno slowo".  Niestety psy milczaly, bo to
byla prawda.  Przyszla kolej na Janka.  I on wypowiedzial ta sama formulke, a
pies mu na to: "zdzierzyc nie moge takiego klamstwa.  Tys mnie bil i glodzil, a
teraz co mowisz?"
To ze temat zydowski tak czesto wraca spowodowane jest trudnoscia
przemilczenia falszu.  Tak reagowala Pani Ania, tak reagowalem ja i tak
zareagowal pies Janka,
Tylko ze Andrzej Kobos nie oferuje ani corki, ani majatku, ale uzywa formulki i
pisze tak jak mu za to placa.  A co do jego przejscia na inna liste - to juz inna
bajka.

AS

Odpowiedź listem elektroniczym