-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Kazik Stys <[EMAIL PROTECTED]>
An: [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>
Datum: Donnerstag, 4. November 1999 21:02
Betreff: Re: Beatyfikacja Piusa XII ?

>Pani Uto,
>Zapewniam Pania, ze sa osoby na tej liscie, ktorzy mysla inaczej niz ASM.
>Ma Pani we mnie wiernego czytelnika, ktory zawsze z uwaga czyta Pani
>postingi, wnosza inne spojrzenie na wiele spraw dyskutowanych na liscie.
>Niestety w dyskusjach zbyt czesto slychac przyslowiowy tupot stop, miast
>rzeczowych argumentow.
>        Mam nadzieje, ze zignoruje Pani <wyskok> p. Mezynskiego i zostanie
>na liscie biorac czynny udzial w dyskusji nie naginajac sie do
czyichkolwiek
>jedynych slusznych opinii.
> [...]

Moge sie tylko przylaczyc do tej opinii, zwlaszcza ze nie rozumiem co ma
Beatyfikacja Piusa XII wspolnego z "dokopywaniem Polakom". Myslalem ze
dyskusja opiera sie na rozwazaniu argumentow za i przeciw, natomiast te
dokopywanie wyglada zupelnie inaczej, mowie tu bardziej z wlasnego
doswiadczenia.

MK
[EMAIL PROTECTED]
http://www.komarek.w.pl