2011/1/30 Gonçalo Cordeiro <gzcorde...@gmail.com>:

> Vai tempo que o Pootle aceita ficheiros TBX.
> Mas semelha que o suporte a TBX nom é muito alargado (polo momento):
> http://translate.sourceforge.net/wiki/toolkit/tbx
> De maneira que parte da informaçom contida no TBX de Trasno infelizmente
> se perderia, certo?

Non sei. En teoría nada se perde xa que seguimos tendo o ficheiro TBX,
pero o que si é seguro é que Pootle non usaría toda esa información. A
última vez que mirei como estaba o tema de TBX en Translate Toolkit
vira que o trataban como un formato máis de localización, e non como
un formato de terminoloxía. O que case vexo seguro é que pode que lles
teña que reescribir o código para a parte de TBX para poder usar o
Translate Toolkit no meu PFC, o que no me fai especial gracia.

Deica