Boas:

En 2011/06/01 13:22, Xabier Villar escribiu:

El 1 de junio de 2011 13:14, Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com <mailto:mbouz...@gmail.com>> escribi贸:

    Para "retallo"

http://www.digalego.com/diccionario/Html/muestra_palabra_utf.php?op=ver&buscado=retallo

<http://www.digalego.com/diccionario/Html/muestra_palabra_utf.php?op=ver&buscado=retallo>

    */< retallar/*
    *1*         ** /s/ /m/ Cada un dos anacos dunha cousa despois de cortala.

    *2*         ** /s/ /m/ Porci贸n que sobra de algo.

    *SIN: *     retrinco.

Pois visto as铆 xa non me disgusta portaretallos... 贸 fin e o cabo 茅 un lugar onde almacenas cousas despois de cortalas (pode ser texto, imaxes, etc... retrincos de cousas).

Se son o 煤nico en "discordia", mantemos o consenso sobre portapapeis (a met谩fora tam茅n me parece v谩lida), pero non descartar铆a que nun futuro volva a xurdir a discusi贸n de non xustific谩rmola ben.

Perd贸n por non estar na trasnada.
Eu tampouco acabo de ver o de portapapeis, m谩is que nada polo de papeis.

Parece moito m谩is axeitada a opci贸n portuguesa
谩rea de transferencia ou mesmo porta retallo, este 煤ltimo por ser m谩is xen茅rico no sentido que nese retallo pode ser calquera cousa, inda que non o acabo de ver porque porque pode ser algo completo, pensemos nun ficheiro completo, unha imaxe...
A min 脕rea de transferencia par茅ceme moi entendible.

http://en.pt.open-tran.eu/suggest/clipboard

PD. Non hai forma de discutir estas cousas no glosima?
--

Xabier Villar