A co tam dát bicycle=no ?
Marian
31. července 2017 10:46:19 SELČ, Miroslav Suchy napsal:
>Dne 31.7.2017 v 09:58 Mikoláš Štrajt napsal(a):
>> Zdar,
>> četl jsem dnes ráno článek o ferátách
>(https://cs.wikipedia.org/wiki/Zajištěná_cesta) a vzpoměl jsem si na
>jednu
>>
Ahoj,
Včera to fungovalo? Změny většinou dělají přes víkend.
Aktuálně jsem mimo, nemám to jak ověřit, dostanu se k tomu nejdříve v neděli.
Marián
27. července 2017 20:07:10 SELČ, "Zdeněk Pražák" napsal:
>při použití traceru LPIS se mi objeví hláška chyba při stahování LPIS
Jednak to není jen mazání, něco tam i přidal. K changesetu jsem přidal
komentář, bez odezvy.
Marian
22. července 2017 10:10:17 SELČ, "Karel Volný" napsal:
>> A dneska to nějaký nováček pěkně poeditoval, pěšinu smazal a vyznačil
>> tam objížďku:
-- Původní e-mail --
Od: Michal Poupa
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 20. 7. 2017 11:09:36
Předmět: [Talk-cz] Dálnice v OSM versus OFM
"
dobrý den,
starám se v CZ o projekt Open Flight Maps viz
metahříčka: "úvod plný slovních hříček o kočkách."
Zdar,
Honza Piškvor Martinec
Dne 18. 7. 2017 7:55 napsal uživatel "Marián Kyral" <mky...@email.cz
(mailto:mky...@email.cz)>:
"
Ahoj,
trochu mimo téma. Netuší někdo, co přesně znamená spojení "The cat
Ahoj,
trochu mimo téma. Netuší někdo, co přesně znamená spojení "The cat-pun-heavy
introduction"? Asi to bude to nějaká
(http://blog.mapcat.com/mapcat-world-map-introduction/)slovní hříčka.
Díky,
Marián___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
Dne 11.7.2017 v 14:44 o...@kub.cz napsal(a):
>
> Řešil jsem to u svého pozemku a stručně řečeno je to tak že pokud máte
> na pozemku cestu kterou se dá projít odněkud někam a je to v katastru
> tak je to věcné břemeno vašeho pozemku a nemůžete ji jen tak zrušit,
> ani oplotiz sni zakázat průchod.
Ahoj,
a nešlo by tam ještě zapracovat porovnání s předchozími RUIAN daty? Zda se
opravdu změnila?
To by ale asi vyžadovalo držet si tu předchozí verzi.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Petr Vejsada
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 13. 7. 2017 20:26:54
egrep -e "29.(2|02).[0-9]{4}"
Měsíce co mají 30 dní nemají taky více dní než by měli mít
~/osm$ grep start_date startdate_dot.osm | egrep -e "3[1-9].(2|4|6|9|11|02|
04|06|09).[0-9]{4}"
Nic nevypsal
Ještě něco co je třeba podchytit ?
čt 13. 7. 2017
-- Původní e-mail --
Od: Petr Schönmann
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 13. 7. 2017 9:02:20
Předmět: Re: [Talk-cz] Oprava start_date
"
Já to nahraju tak jak jsem si to připravil. Potřeboval jsem jen kontrolu zda
není
Hmm,
a já myslel, že jsem všechna nesprávná start_date opravil. Ale evidentně ne
:-(
Takže za mně palec nahoru.
Ad postup, když jsem to před těmi třemi lety dělal, taky jsem na to měl
nějaký skript. Možná se mi ho podaří večer najít (jestli nezapomenu).
Nicméně, posledně jsem zkoušel level0
-- Původní e-mail --
Od: Jan Macura
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 11. 7. 2017 15:19:54
Předmět: Re: [Talk-cz] Dlouhá stoka a pěšina kolem ní
"
2017-07-11 14:40 GMT+02:00 Zdeněk Pražák
-- Původní e-mail --
Od: Zdeněk Pražák <zpra...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 12. 7. 2017 9:02:07
Předmět: Re: [Talk-cz] Dlouhá stoka a pěšina kolem ní
"
-- Původní e-mail --
Od: Marián Kyral <m
v ulici Na
> Rozdílu http://osm.org/go/0J0PfaYxc--?layers=N=
>
> Jakub
>
>
> On 06/30/2017 10:39 AM, Marián Kyral wrote:
>> Tak i když asi pojedu do Prahy autem (tahat vlakem věci navíc, jako
>> druhý notes a věci na hory se mi moc nechce), tak bych něja
-- Původní e-mail --
Od: Zdeněk Pražák
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 11. 7. 2017 14:42:01
Předmět: Re: [Talk-cz] Dlouhá stoka a pěšina kolem ní
"
pokud se týká popisu změn tak nevím jak to mám zajistit, aby se mi popis
Co vím, tak nikdo nic zatím neodpovídal. Zatím s tím asi nikdo nic nedělal.
Taky můžeme zkusit jen tu úpravu (podle mně by tam mělo být access=private
místo foot=permission) a počkat, jestli se pán ozve s urgencí.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Jan Macura
sem zminil proto, ze ani v nem nemame oporu
- nemuzeme rict - hele majiteli, cesta je i ve volne pristupne mape, tak
proc by nemohla byt i u nas.
M
Dne ne 9. 7. 2017 10:52 uživatel jzvc <j...@tpfree.net
(mailto:j...@tpfree.net)> napsal:
"Dne 8.7.2017 v 20:10 Marián Kyral napsal(a):
> D
9. července 2017 9:15:15 SELČ, Pavel Machek napsal:
>Ahoj!
>
>> Jestli dobre koukam, tak na katastru cesty zaktesleny nejsou, tzn
>podle me
>> ofucialne neexistujou - v tomhle pripade bych respektoval prani
>> majitele.
>
>Pokud jde o tu lesni cast, tak do lesa se smi chodit (na
A ještě poslední věc - když porovnám ortofoto seznamu s ČÚZK, tak je
vidět, že na seznamu je nová ta cesta a nějaká bouda.
Marián
Dne 9.7.2017 v 08:14 Marián Kyral napsal(a):
> Jenže po čase se objeví někdo jiný, kdo ty cesty opět zakreslí.
>
> Pokud pán nechce, aby mu lidi chodili p
sem pro maximalni "osvetu" a komunikaci s majitelem a hledani
> spolecneho reseni - v tomhle pripade asi hlavne i s kacerama, ale
> pokud majitel nezmeni nazor, tak bych ty cesty smazal.
>
> M
>
>
> Dne ne 9. 7. 2017 7:37 uživatel Marián Kyral <mky...@email.cz
> <ma
Dne 9.7.2017 v 06:58 Marek Janata napsal(a):
>
> Jestli dobre koukam, tak na katastru cesty zaktesleny nejsou, tzn
> podle me ofucialne neexistujou - v tomhle pripade bych respektoval
> prani majitele.
>
> Marek
>
>
Plno věcí není v KM a to není překážka, abychom to nezakreslili do mapy.
Marián
Dne 8.7.2017 v 21:49 Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!
>
>> Dále se nám podařilo zjistit, že
>> zvýšená frekvence pohybu osob po této cestě není ani tak dána faktem, že je
>> v mapě, jako tím, že se jistý okruh osob domnívá, že v daném místě jsou
>> cílové souřadnice skrýše (geocache). To je věc,
Dne 8.7.2017 v 19:59 Jakub Sykora napsal(a):
> Ahoj,
>
> pozor, § 63 odst. 2 zákona č. 114/1992 Sb. se týká pouze vyjmenovaných
> případů a pokud ten pozemek vlastní fyzická osoba (nikoliv právnická),
> tak tento odstavec nelze užít. A řešit, zda má mít pozemek oplocen či
> nikoliv je podružné -
Dne 8.7.2017 v 11:16 jzvc napsal(a):
> Dne 7.7.2017 v 22:18 Lukáš Gebauer napsal(a):
>> Dne 7.7.2017 v 21:50 Marián Kyral napsal(a):
>>>
>>> Tu závoru v mapě nevidím. Ani tu restauraci. A zdá se, že kolem
>>> sádek je
>>> plot. Ten by taky bylo v
Dne 7.7.2017 v 22:18 Lukáš Gebauer napsal(a):
> Dne 7.7.2017 v 21:50 Marián Kyral napsal(a):
>>
>> Tu závoru v mapě nevidím. Ani tu restauraci. A zdá se, že kolem sádek je
>> plot. Ten by taky bylo vhodné zakreslit. To ale bez průzkumu v terénu
>> asi nelze.
>
Dne 7.7.2017 v 20:26 Lukáš Gebauer napsal(a):
> Dne 7.7.2017 v 20:00 Jan Martinec napsal(a):
>> Upravím to jako access=private, to by mělo stačit, ne? Mazat
>> existující cestu, protože se majiteli nelíbí zmínka o její existenci,
>> už mi přijde moc. (Teda pokud to najdu - není to výřez z
A koukám, že je tam access=permissive a přidal to tam zřejmě nějaký
kolega z DE.
https://www.openstreetmap.org/way/97297158
Marián
Dne 7.7.2017 v 20:16 Marián Kyral napsal(a):
> Ne, je to mapbox vrstva.
>
> https://openstreetmap.cz/#map=18/51.03309/14.45088=x
>
> Podle mně by
Ne, je to mapbox vrstva.
https://openstreetmap.cz/#map=18/51.03309/14.45088=x
Podle mně by access=private mělo stačit. Případně, pokud ta je nějaká
závora/brána, tak ji taky přidat.
Marián
Dne 7.7.2017 v 20:00 Jan Martinec napsal(a):
> Upravím to jako access=private, to by mělo stačit, ne?
Dne 7.7.2017 v 17:37 Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!
>
>> Ahoj, je dostupné vydání 362 týdeníku WeeklyOSM:
>>
>> http://www.weeklyosm.eu/cz/archives/9199
>>
>> * Elbe-Labe 2017.
>> * Sledování vybraných editací.
>> * Validátor ostrých odboček.
>> * Novinky OpenRouteService.
>> * Videa z SotM FR
Dne 7.7.2017 v 10:10 Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!
>
>> jak tagovat "parkoviště pro psy"? Na wiki jsem nic nenašel. Ale možná
>> jsem jen slepý :-D
> No, v realu se celkem casto vidi i parkoviste pro kone (uvaziste u hospod) a
> uz
> jsem potkal i parkoviste pro kozu ( :-) ), dejte si do
Dne 5.7.2017 v 18:44 Zdeněk Pražák napsal(a):
> Chtěl jsem nahrát několik fotek rozcestníků.
> Jako obvykle je nahrávám přes
> http://rawgit.com/osmcz/osmcz/photoDB-gui/index.html#map=18/50.09284/15.74755=xkKVGB
> nahrávání však končí chybovou hláškou Chyba - fotografii se nepodařilo
> uložit na
Dne 2.7.2017 v 13:14 Marián Kyral napsal(a):
> Dne 2.7.2017 v 12:48 Milan Cerny napsal(a):
>> Ahoj, zase nelze nahrávat rozcestníky, končí to chybou "fotografii nelze
>> uložit na server".
>> Že by zase došlo místo, nebo něco s koncem června? Poslední fotka je
Dne 2.7.2017 v 12:24 jzvc napsal(a):
> Dne 2.7.2017 v 9:41 Lukáš Gebauer napsal(a):
>> Dne 2.7.2017 v 8:36 Marián Kyral napsal(a):
>>> Viz:
>>> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Slippy_Map#OpenStreetMap_.22Standard.22_tile_server
>>>
>>>
>>>
Ahoj,
přistálo mi v rss:
Ředitelství silnic a dálnic zprovozňuje v pátek 30. června přeložku silnice
I/9 Dubá, obchvat. Vybudovaná přeložka nahrazuje stávající úsek komunikace
I/9, nevhodně vedený mezi zástavbou obce Dubá.
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/rsd/archiv-aktualit-rsd/!ut/p/a1/04_Sj9
.
2017-06-23 18:19 GMT+02:00 Marián Kyral <mky...@email.cz
(mailto:mky...@email.cz)>:
"
Akorát, že tentokrát to má být v horách. A moc se mi nechce řešit vlak/bus
do Horní dolní, když německý umím jen "zákazníci v zatáčce." :-)
Nicméně pokud by nás jelo více, tak se vlaku
Zase na druhou stranu, tato informace se může hodit i někomu jinému. Třeba
záchranářům, myslivcům, ekologům a kdo já vím komu ještě…
OSM není jen pro chodce.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Zdeněk Pražák
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
gt; napsal:
>Dne 23.6.2017 v 13:37 Marián Kyral napsal(a):
>> Případně bych mohl vzít auto
>
>Minule jsem jel vlakem a byl to mnohem lepší zážitek než autem. EC/IC
>jezdí každou chvíli. Cenově to vyjde zhruba nastejno.
>
>Mirek
>
>
Ahoj,
docela nad tím uvažuji. Dokonce i žena by mně pustila ;-)
Našel by se někdo, kdo by mně přibral z Prahy? Případně bych mohl vzít auto,
ale to by se zase hodil nějaký spolujezdec, nebo dva, tři ;-)
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Tom Ka
Komu:
Úpravy: 0
Myslíš, že tam chodí?
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Miroslav Suchý
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 23. 6. 2017 9:24:38
Předmět: Re: [Talk-cz] dotaz na možnost kontaktování
"Dne 23.6.2017 v 08:13 Zdeněk Pražák napsal(a):
> Ahoj,
> chtěl jsem
A poslední věc - asi jsem to už zmiňoval. Co třeba udělat stánek, kde by
lidé mohli nahlásit nějaký problém v datech OSM nebo chybějící POI a my
bychom to před jejich zraky rovnou upravili?
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap
Mimochodem - kapku jsem upravil https://openstreetmap.cz/sotm
Loňský ročník jsem dal jako podstránku a k ročníku 2017 jsem přidal základní
info + odkaz na wiki níže.
Další úpravy nebo nápady co tam přidat vítány.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Marián Kyral <mky...@email
Která vrstva konkrétně? Ta z poloha.net?
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Václav Kroupar
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 20. 6. 2017 9:24:58
Předmět: Re: [Talk-cz] Mapování turistických tras
"openstreetmao.cz má trochu problém
Asi by nebylo špatné probrat trochu LPIS - hlavně jak dělat správně
aktualizaci aby nevznikaly artefakty a jak neničit práci ostatních.
Už by bylo na čase sepsat na wiki nějaký pěkný návod.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Tom Ka
Komu: OpenStreetMap
ěny
jazykových verzí by nemuselo být zas tak složité získat. Možná jako bonus
případně ještě zjistit, zda neexistuje jiná jazyková verze novější než ta
anglická.
"
Pro začátek by to možná mohlo stačit. A pak by se vidělo.
Marián
"
2017-06-19 9:11 GMT+02:00 Marián Kyral <
Tak Michal prý dělá nějakou aktualizaci a kapku se rozbil letsencrypt.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 19. 6. 2017 12:34:22
Předmět: Re: [Talk-cz] vypadek API.OSM.CZ
Asi myslíš https://api.openstreetmap.cz/ ne? :-D
Koukám, že http funguje, https nefunguje. Asi hapal apache nebo co tam
walley má. Zkusím mu napsat.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Tom Ka
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Jestli jsem to dobře pochopil během kvartálního piva, tak právě toto je
velmi obtížná cesta, neb správa wiki je řekněme roztříštěná. Dalibor snad
doplní.
Co by se mi osobně líbilo, by bylo něco ve stylu seznamů na poloha.net -
seznam změněných stránek a zájemci by si to mohli vybrat, kterou
-- Původní e-mail --
Od: Pavel Machek
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 15. 6. 2017 14:28:40
Předmět: Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 358
"On Tue 2017-06-13 07:42:37, Tom Ka wrote:
> Ahoj, je dostupné vydání 358 týdeníku WeeklyOSM:
>
>
*To:* talk-cz@openstreetmap.org
*Reply-to:* talk-cz@openstreetmap.org
*Subject:* Re: [Talk-cz] Prusanky
Dne 2.6.2017 v 12:22 Marián Kyral napsal(a):
-- Původní e-mail --
Od: Pavel Machek <pa...@ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum
t;talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 13. 6. 2017 20:08:57
Předmět: Re: [Talk-cz] Prusanky
"
A nebylo by nejlepší jim ukázat www.opengeofiction.net
(http://www.opengeofiction.net)?
Zdar,
HPM
Dne 13. 6. 2017 20:03 napsal uživatel "Marián Kyral" <mky...@email.cz
(mailto:mky...@email
Dne 2.6.2017 v 12:22 Marián Kyral napsal(a):
-- Původní e-mail --
Od: Pavel Machek <pa...@ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 2. 6. 2017 11:37:54
Předmět: Re: [Talk-cz] Prusanky
On Wed 2017-05-31 06:51:35, Petr Sch
Ad carto 4.0 - všiml jsem si, že se nově začaly zobrazovat náspy definované
uzavřenou cestou (man_made=embankment). Dle changelogu dokončili reimport
databáze. Že by se konečně někam posunula i podpora public_transport v2?
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Tom Ka
-- Původní e-mail --
Od: Tom Ka
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 12. 6. 2017 11:09:28
Předmět: Re: [Talk-cz] Foto rozcestníků
"Zdravim,
proste fotogtrafii nahrajte. zatim se to nijak neresi, ale casem bude
mozne
S Láďou jsme probírali různé možnosti jak lépe a komfortněji editovat
relace. Říkal, že mu to mám sepsat do issue, že to implementuje do
Merkaartoru. Tak tady to má :-D
https://github.com/openstreetmap/merkaartor/issues/137
Hlavní nápad je práce s relací ve stylu routování - vybere se počáteční
Tj. když budete chtít, můžete být celý den
zalezlí na OSM přednáškách. Ale pokud vás
některá nebude bavit tak můžete zavítat do nějaké jiné posluchárny a
poslechnout si přednášku z jiné Open* oblasti.
On Tue, Apr 25, 2017 at 7:46 PM Marián Kyral <mky...@email.cz
(mailto:mky.
Jak ale? Žádné výmluvy. Prostě doraz. A to je rozkaz :-D
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Pavel Machek
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 7. 6. 2017 13:35:13
Předmět: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 06/2017
"Ahoj!
> Nikdo?
> A přijde
Nikdo?
A přijde nakonec vůbec někdo? :-D
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 6. 6. 2017 17:26:44
Předmět: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 06/2017
"ok.
může někdo udělat
opraveno v
https://docs.google.com/spreadsheets/d/12zGtW414R9se_g_87FdmpHj2B6xO1gf5mG94
avTmFb4/edit#gid=1985830819
Milan
______
> Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
> Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetma
rg>
Subject: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 06/2017
Jak se Vám pozdává tuto ? http://www.uhubatku.cz/(http://www.uhubatku.cz/)
Mají i zahrádku.
út 6. 6. 2017 v 11:11 odesílatel Marián Kyral <mky...@email.cz
(mailto:mky...@email.cz)> napsal:
"
Tak něco navrhni. Já hospody v Praze moc
zdává tuto ? http://www.uhubatku.cz/(http://www.uhubatku.cz/)
Mají i zahrádku.
út 6. 6. 2017 v 11:11 odesílatel Marián Kyral <mky...@email.cz
(mailto:mky...@email.cz)> napsal:
"
Tak něco navrhni. Já hospody v Praze moc neznám. Naposledy jsme byli se zby-
cz v nějaké kavárně (ale měli
t;talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 6. 6. 2017 6:55:04
Předmět: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 06/2017
"
Jsem pro cokoliv co je blízko metru B :)
Dne út 6. 6. 2017 5:31 uživatel Marián Kyral <mky...@email.cz
(mailto:mky...@email.cz)> napsal:
"
Už se to pomalu blíží, takže kam mám vlastně
Už se to pomalu blíží, takže kam mám vlastně zítra dorazit? Asi by to už
chtělo zamluvit nějakou hospodu ;-)
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Pavel Zbytovský
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 19. 5. 2017 9:03:38
Předmět:
-- Původní e-mail --
Od: Pavel Machek
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 2. 6. 2017 11:37:54
Předmět: Re: [Talk-cz] Prusanky
"On Wed 2017-05-31 06:51:35, Petr Schönmann wrote:
> Ahoj, zkusil jsem poslat mail do školy. Uvidíme
cné. Chce to však vytrvalost (v tom je
Blahma fenomén, ale najdou se i tady - např. překlady či Weekly,..). Žel v
tuto chvíli třeba nevím, na jakou URL poslat kámošovi odkaz, když jej chci
pozvat.
;?
On 31.5.2017 22:44, Marián Kyral wrote:
"Stále nechápu ;-)
Marián
-- Původní e-mail -
lnou lípou
(https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Pod_re%C3%A1lnou_l%C3%ADpou/Brno,_17._kv%C4%9Btna_2017)
;?
On 22.5.2017 12:59, Marián Kyral wrote:
"BTW:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Brno
(https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Brno) - Brno is a city in the Czech
Republic(https://
artální pivo 06/2017
"já bych za Ostravu přidal...:-)
-- Původní e-mail --
Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 17. 5. 2017 10:49:22
Předmět: [Talk-cz] Kvartální pivo 06/2017
"Ahoj,
ten minisraz v Brně mi připomněl, že se pomal
Problém je, jestli se to opravdu bude týkat všech restaurací. Viděl jsem, že
připravují nějaké kličky. A taky si nejsem jist, zda to platí jen pro
vnitřní prostory, nebo i na zahrádkách.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Michal Fabík
Komu: OpenStreetMap
Ahoj,
podle mně je hlavní problém licence, která se tam vůbec neřeší.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Jakub Podlaha
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 30. 5. 2017 16:44:07
Předmět: [Talk-cz] vetrelci a volavky
"
Dobry den, Ahoj,
chtel jsem do OSMcz
t;
Datum: 30. 5. 2017 13:04:34
Předmět: Re: [Talk-cz] Prusanky
"
Jak vůbec dopadla snaha komunikace s učitelem ? Nebudeme to přeci jen řešit
rok co rok. Nebylo by vhodnější tagovat na "pískovišti" ?
út 30. 5. 2017 v 12:52 odesílatel Marián Kyral <mky...@email.cz
(mailto:mky
a se znalostí několika triků a nástrojů JOSM to jde docela rychle.
Taky můžeš zkusit Tracer a původní Mono server pro tracování bitmapy. Někdo
to prý stále používá a funguje mu to.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Co tak na to koukám, tak zdigitalizováno to ještě není. Někde na webu ČÚZK
byl seznam katastrálních území s předpokládaným datem digitalizace. Ale ať
hledám jak hledám, teď to tam prostě nemůžu najít :-(
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Petr Schönmann
Komu:
Ahoj,
exportovat do OSM se nedá. Maximálně tak importovat. Ale to není vůbec
jednoduché. Po letech zkušeností se špatnými importy se musíš hodně snažit,
abys mohl něco naimportovat. V prvé řadě je třeba mít kvalitní zdrojová data
s vyhovující licencí. Pak musíš navrhnout způsob importu,
Ahoj,
tak v Prušánkách opět ožili vandalové - že by další hodina OSM na zdejší
škole?
https://overpass-api.de/achavi/?changeset=48966431
Marián___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
achycuje; "nemapujme, mohlo by se to změnit" je
recept na prázdnou mapu.
Zdar,
HPM
Dne 22. 5. 2017 21:24 napsal uživatel "Marián Kyral" <mky...@email.cz
(mailto:mky...@email.cz)>:
"
Dne 22.5.2017 v 00:14 Jan Martinec napsal(a):
"
" Na
Dne 22.5.2017 v 00:14 Jan Martinec napsal(a):
Na druhou stranu je to ale nekonzistentní ("Dolní Lhota, nám." vs.
"Horní Lhota (nám.)" vs. "Prostřední Lhota nám.")
Ano. Můžeme se nad tím pohoršovat, ale svět, který mapujeme, nezapadá
do Backus-Naurovic normálních forem, musíme
Dne 22.5.2017 v 20:57 Mirek Dlask napsal(a):
*** Správci územní identifikace jsou stavební úřady, které ho vkládají
do ČÚZK RUIAN. Ne OSM, ani ÚJČ. V jednotlivých případech si dokážu
představit řešení problémů zeleného stromu života. Určitě ale ne takto
plošným zásahem, který vzešel z několika
quot;upravil jsem kalendar - Brno jsem udelal odkaz na
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Brno/Setk%C3%A1n%C3%AD i kdyz se
ta, ted nic nezapisovalo... Ale jako misto pro zapis co se delo to
neni asi uplne spatne kdyz se toho nekdo ujme :-)
Bye
Dne 19. května 2017 11:35 Marián Kyral <mky...@email.cz&
dr."
ačkoliv by se asi nějaký unicode znak našel :)
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Jan Macura <macura...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 22. 5. 2017 12:00:24
Předmět: Re: [Talk-cz] Náměstí a třídy
"
Ahoj,
BTW: na nových rozcestnících se místo "nádr.", "žst." a "bus" objevuje jen
symbol autobusu/vlaku. Jak to přepsat do OSM? Najít podobný znak v unicode?
Nebo dát "bus", "vlak"? Nebo něco jiného?
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Miroslav Suchy
Komu:
Ahoj,
přímo na webu openstreetmap.org lze přidávat poznámky. A to i anonymně (bez
přihlášení)
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Marek
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 22. 5. 2017 7:07:51
Předmět: [Talk-cz] Web na hlášení chyb
"Neexistuje nějaký web,
Přidal jsem. Ale nějakou tu wiki stránku by to chtělo. Popřemýšlím, ale teď
nebude vůbec čas.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Michal Fabík
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 19. 5. 2017 9:58:05
Předmět: Re: [Talk-cz]
-- Původní e-mail --
Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 18. 5. 2017 10:52:13
Předmět: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 06/2017
"
-- Původní e-mail --
Od: Tom Ka <tomas.kasp
-- Původní e-mail --
Od: Tom Ka
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 18. 5. 2017 10:30:24
Předmět: Re: [Talk-cz] Kvartální pivo 06/2017
"Dne 18. května 2017 7:30 Pavel Zbytovský napsal(a):
> Dík za
Ahoj,
ten minisraz v Brně mi připomněl, že se pomalu blíží další kvartální pivo.
Jestli se nemýlím, tak by mělo proběhnout ve středu 7.6.2017. Když tak mně
opravte.
Já zatím nevím, jestli budu v Praze nebo v Ostravě. Pokud by se povedla
Ostrava, tak bych si zkusil zařídit, že budu v Ostravě,
Bug report:
Supr. T.G.Masaryka je nyní na dvě části, tu horní smažeme. Klikněte na horní
číst ulice T.G.Masaryka
;-)
-- Původní e-mail --
Od: Pavel Zbytovský
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 16. 5. 2017 16:06:54
Jinak Mapbox má možnost požádat přes formulář o novější snímky oblasti.
Požádal jsem už někdy před rokem a furt nic :-(
Marián
-- Původní e-mail --
Od: majka
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 10. 5. 2017 14:26:30
Tak ještě novější podklady má ČÚZK. Alespoň u nás. Jinde to může být třeba
naopak.
http://geoportal.cuzk.cz/geoprohlizec/
Marián
-- Původní e-mail --
Od: majka
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 10. 5. 2017 14:26:30
Co jsem koukal na FM, tak tam je ještě pořád stará hala v místě, kde už
skoro dva roky stojí nákupní centrum. Takže stáří je asi stejné jako ta
vrstva od Mapboxu. Jen má trochu lepší rozlišení. Sice pořád lepší než Bing,
kde je aktuálně jen rozmazaný flek, ale i tak jsem skrytě doufal v něco
Re: [Talk-cz] duplicitní budovy
"Jo, já nemám na wiki právo UploadImage, proto tohle nouzové řešení.
H.
On Wednesday, 10 May 2017, Marián Kyral <mky...@email.cz
(mailto:mky...@email.cz)> wrote:
> Dobrý - jsem úplně zapomněl, že to existuje :-D
>
> Ty obrázky bych vložil na wiki, ab
Dobrý - jsem úplně zapomněl, že to existuje :-D
Ty obrázky bych vložil na wiki, aby se zobrazovaly rovnou. A možná by nebyly
na škodu i nějaké animované gify s postupem, podobně jako to dělá ve svých
návodech mapbox: https://www.mapbox.com/mapping/mapping-with-josm/
Marián
-- Původní
Dne 9.5.2017 v 18:04 Zdeněk Pražák napsal(a):
Když jsem se nedávno ptal na tutéž věc, tak mi bylo doporučeno ručně
zadané budovy přetrasovat pomocí RUIAN traceru
Pražák
Dne 8. května 2017 21:23 > napsal(a):
Nikdy jsem importy z RUIANu nedělal. Může mi
Hoď mi to na github. Výhledově na to mrknu ;-)
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Mikoláš Štrajt
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 9. 5. 2017 12:00:52
Předmět: Re: [Talk-cz] Co fotit a kam s fotkama?
"
Zdar,
díky za nový formulář na nahrávání rozcestníků,
-- Původní e-mail --
Od: Miroslav Suchý
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 7. 5. 2017 9:29:26
Předmět: Re: [Talk-cz] Co fotit a kam s fotkama? - Re: Mapovaci prace pro
studenty - kde by mohli pomoci?
"Dne 7.5.2017 v 07:24
vní vrstvu, přidat tam zobrazování více fotek. Je to v plánu, ale
aktuálně nějak nestíhám :-(
Marián
Diky za info a jeste jednou se omlouvam, ze nestiham sledovat diskuzi,
pripadne se omlouvam pokud jsem natvrdly a neco jsem prehledl.
Pavel Bokr
*From:* Marián Kyral <mailto:mky...@email.cz>
-- Původní e-mail --
Od: majka
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 5. 5. 2017 11:07:46
Předmět: [Talk-cz] Dotaz k relacím silnic
"
Zdravím.
Netuší někdo, zda je chyba, pokud relace silnice není kontinuální a
uprostřed kus jednoduše chybí?
dkud stahuješ ten seznam?
"
https://www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/zakaznicke-vystupy Seznam poštovních
schránek
(https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/3738087/csv_prehled_schranek.zip/5ad543c5-7bf1-459a-87c2-088871bba28e)
(zip, 602kB)
Díky,
Marián
"
Dalibor
> -Origin
Ahoj,
aktualizoval jsem poštovní schránky v POI importeru. (Zatím jsem
nekoukal co se od března změnilo).
Při té příležitosti bych měl prosbu. Kdosi se mi nedávno ozval, že zná
někoho z české pošty, kdo má ty soubory na starost. Bohužel se mi nedaří
ten email dohledat, takže nevím, zda to
-- Původní e-mail --
Od: Mikoláš Štrajt
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 2. 5. 2017 8:44:53
Předmět: [Talk-cz] Mikro mapa
"Zdravím,
tak jsem o víkendu trochu koukal na aktivní vrstvu a její využití pro účely
informování turistů.
Zaujal mě tag
Ahoj,
Zahlédnuto na Twitteru. Možná to bude někoho z Ostravy zajímat:
https://blog.keboola.cz/open-data-pro%C4%8D-to-nefunguje-4d4a69b2ae57
Já už mám jiný program, takže i kdybych náhodou měl facebook, abych se
mohl přihlásit ;-) tak nedorazím.
Marián
-- Původní e-mail --
Od: Pavel Machek
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 27. 4. 2017 0:22:57
Předmět: Re: [Talk-cz] Čištění landuse=farm
"Ahoj!
> A co čert nechtěl, stačily tři kliky a narazil jsem na tuhle perlu:
>
>
>
> Zdeňku
601 - 700 of 2025 matches
Mail list logo