Re: [Techinfo] EFOP324 notebookon Teams privát fiókkal

2021-01-14 bef zés Valent Zsolt
Épp tegnap kért meg egy kolléganő, hogy a saját emailjével a gyerekének az egyetemi teamsébe tudjon belépni. Kipróbáltuk (ő nem tudott kilépni se, nemhogy máshova felcsatlakozni) és megy. Egy másik kolléganő pedig külsős embereket hívott meg a teamsen keresztül értekezletre, ott volt aztán jó pár f

Re: [Techinfo] EFOP324 notebookon Teams privát fiókkal

2021-01-11 bef zés József Venczel
Köszönöm! Tehát mennie kellene! Foghatnám arra is, hogy gmail-es e-mailcímmel lép be, de az Androidos telefonján sikerült beállítani, azon megy. Legközelebb, ha nálunk jár a noti, megpróbálok majd egy outlook-os e-mail címmel bejelentkezni. Köszi, még egyszer! Üdv, Venczel József Kiss Zsolt ezt

Re: [Techinfo] EFOP324 notebookon Teams privát fiókkal

2021-01-11 bef zés Kiss Zsolt
: Monday, January 11, 2021 2:33 PM To: Techinfo Subject: [Techinfo] EFOP324 notebookon Teams privát fiókkal Üdv a Listának! Pedagógusoknál vannak EFOP324-ben kiosztott laptopok. Az egyik kolléga szeretett volna csatlakozni a Teams-szel egy szakmai csoporthoz, amit a szervezők privát e-mail

[Techinfo] EFOP324 notebookon Teams privát fiókkal

2021-01-11 bef zés József Venczel
Üdv a Listának! Pedagógusoknál vannak EFOP324-ben kiosztott laptopok. Az egyik kolléga szeretett volna csatlakozni a Teams-szel egy szakmai csoporthoz, amit a szervezők privát e-mail címmel (hotmail, gmail, stb.) hoztak létre, ám a Teams nem akar így működni. Privát e-mail címmel nem is enged belé

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-19 bef zés Ferenc Ködöböcz
Találtam egy doksit, ami sok kérdésre megadja a választ: https://kk.gov.hu/download/e/cd/72000/FRISSITETT_GYIK_a_notebook_kiosztashoz_E324_projekt_20191105.pdf Ködöböcz Ferenc ___ Techinfo mailing list Techinfo@lista.sulinet.hu Fel- és leiratkozás: http:

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-18 bef zés Mondrák Vendel
Ha jól emlékszem, a dual boot is tiltva van. Vagy nagyon szépen kérték, hogy ne legyen. :) Horváth Péter ezt írta (időpont: 2020. okt. 16., P, 14:15): > Az inkább a secure boot ami nem engedi - szerintem > > De ettől még nem kizárt hogy a windowsban lehet zsugorítani a particiót, > és létrehozn

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-16 bef zés Ábrahám Zoltán
Hello Mindenki ~ Továbbra is fennmaradt a kérdés: a pedagógus NEM használja e szerint a gépet(~ de 'jogilag ezt aláírta korábban): - a notebook-on Win10 x64 Education van (legális a projekt végéig) - a lemezképből feltelepítve a járulékos programok is mind ott vannak, de ettől függetlenül más pro

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-16 bef zés Molnar Peter
>Azonban én megtoldanám a szálat egy eddig föl nem vetett kérdéssel: ha >2021 januárjától átadásra kerülnek a gépek, A projekt zarasa elvileg 2020.12.31, akkor van még 5 fenntartási időszak. Tehát 2025 környékén kerülhetne a pedagógus tulajdonába a laptop, alaphangon 7-8 éves korában. Kár erről aká

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-16 bef zés Kiss Zsolt
régen sem engedték még ki tudja meddig selejtezni. Zsolt From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu On Behalf Of József Venczel Sent: Friday, October 16, 2020 9:17 AM To: Techinfo Subject: Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat Szia! Igen, jól írta, benne van a dátum

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-16 bef zés József Venczel
Szia! Igen, jól írta, benne van a dátum abban a "Nyilatkozatban", amit a pedagógusok aláírtak: "az EFOP-3.2.4-16-2016-1 azonosító számú projekt keretében megvalósítandó térítésmentes, akkreditált továbbképzésen részt veszek és teljesítem annak követelményeit a projekt fizikai zárásának időpont

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-15 bef zés Kiss Zsolt
> ha > 2021 januárjától átadásra kerülnek a gépek, a rajta levő szoftver szemétdomb ? Jól írtad a dátumot? Miért adnák ezt át egy negyedév múlva? Még az oktatások sem mentek le, nálunk csak az első kör volt. Az egész pályázatnak vége lenne? Zsolt ___

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-15 bef zés Alaksza Balázs
2020. 10. 15. 12:21 keltezéssel, Ábrahám Zoltán írta: ~ azért az szédület, hogy van olyan tanfolyam(pedagógusoknak) melyben a 'Kréta ismerete okán átengedik -> HIVATALOSAN (a leírásban ~ notebook megkapása) <- olyan 'ECÉDÉELL vizgapontokon őket, mint az 'informatikai alapok' ill. 'operációs rend

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-15 bef zés Grundschule Oberschilding
Nagyon kétlem, hogy a pedagógus saját tulajdonába menne át a gép a projekt fenntartási ideje után, legföljebb már nem a pályázati iroda, sem a tanker nem tartja nyilván, hanem az intézmények hatáskörébe adják át. Ha a saját leltár "tulajdonnak" számít, akkor persze nem szóltam... Azonban én megtol

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-15 bef zés Ábrahám Zoltán
Hello ~ igen - de ezt valahogy 'hivatalosítani kellene - a 150 GiB másolása több óra pl. ~ a 'személyes adattal' lehetne talán megfogni - hogy mentse ő a dolgait - főleg, ha az (a mentési lehetőség) eleve ingyen rendelkezésre áll ~ nálunk még 'informatika oktatás' is volt - ez tul.képp a 'Kréta'

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-15 bef zés Zsolt Farkas
Én mentést nem csinálok. Honnan kell nekem tudni, hogy neki mi kell, mi közöm van az ő személyes adataihoz. Ha gond van, akkor azt kérem, úgy hozza be, hogy ami kell neki, azt mentse le. Persze más a helyzet, ha már a rendszer se áll fel, akkor mentek én Ábrahám Zoltán ezt írta (időpont: 2020. ok

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-15 bef zés Ábrahám Zoltán
Hello ~ Engem inkább az érdekelne, hogy: 1: a júzernek/pedagógusnak fogalma sincs, hogy a onedrive mentené az adatait a (saját)tárhelyére ingyér (~lusta ahhoz, hogy ezt megértse, vagy ez ügyben összegyülnének - és ekkor mindenkinek el lenne magyarázva '5-10 percben egy projektor előtt - nézhetné

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-15 bef zés Horváth Péter
Az inkább a secure boot ami nem engedi - szerintem De ettől még nem kizárt hogy a windowsban lehet zsugorítani a particiót, és létrehozni egy újat ha van admin hozzáférés. Erre rávarázsolni egy másik windowst, és hozzáadni a bootmanager-hez, pl bootice programmal. 2020.10.15. 9:21 keltezés

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-15 bef zés Ferenc Bajan
Eleve bitlocker van rajtuk. Nekem pl. az is gond, hogy egy live linuxot nem hajlandó betölteni pendrive-ról, követeli a bitlocker kikapcsolását hozzá. Mentes a vírusoktól. www.avast.com

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés György Gál
Szia! Ilyenről én sem tudok és nincs leírva sehol, legalábbis én nem találkoztam vele és nem is adtunk ilyen „tájékoztatást“ senkinek az eszközök átvételekor. Viszont el tudom képzelni, hogy ez így lesz majd a project lejártakor. Üdv, Gál György > On 2020. Oct 15., at 7:57, József Venczel wro

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés József Venczel
Sziasztok! Nekem lenne még egy kérdésem. A kolléganő azt mondta, hogy amikor átvették a notikat, úgy tájékoztatták őket, hogy a projekt lejárta után ezek az eszközök saját tulajdonba kerülnek. Ezért is mertek bátrabban hozzányúlni. Én ilyet nem hallottam és leírva sem láttam sehol. Erről lehet tud

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés Horváth Péter
Ezeket a gépeket nem lehet megcsinálni dual bootosra? Vagy észreveszik távolról hogy több partició van? A másik windowst lehetne pl bitlockeresíteni, hogy ne tudják olvasni. 2020.10.14. 15:39 keltezéssel, Molnar Peter írta: >A kollégák személyi használatra kaptak notebookot, és azt vihetik to

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés Molnar Peter
>A kollégák személyi használatra kaptak notebookot, és azt vihetik tovább másik munkahelyre? Ha tankeruleti akkor igen >És milyen az az adott felhasználó, ami kötelező? Kuldik, kozpontilag És egy gépen egy és csakis egy user lehet? > Igen És mi van, ha mégis tartományba szeretnék léptetni az adot

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés Teleki : Verpeléti Ferenc
Bocsánat, ez hülye kérdés, de nem ismerem az EFOP324-t, mivel Bp... A kollégák személyi használatra kaptak notebookot, és azt vihetik tovább másik munkahelyre? És milyen az az adott felhasználó, ami kötelező? És egy gépen egy és csakis egy user lehet? És mi van, ha mégis tartományba szeretnék lépte

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés József Venczel
Mielőtt rátettem az eredeti image-et, lementettem a dokumentumait. Abból a mentésből ;o) Nálunk is csak azoknak van onedrive-os szinkron, akiknek megmutattam és megcsináltam. Most viszont, mivel elmozdultunk G Suit felé, a Google backup and sync alkalmazását kezdtem el használni. Neki is ezt tette

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés Ábrahám Zoltán
~ esetleg előtte lementette az 'idegen op.rendszerről a dolgokat - majd azokat visszarakta - de ezt nem írta - ill. más szót használt Ábrahám Zoltán ezt írta (időpont: 2020. okt. 14., Sze, 14:28): > Épp ezért a kérdés. > > ~ ha nem volt belépve - honnan volt a mentés? > > talán a férj archivált

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés Ábrahám Zoltán
Épp ezért a kérdés. ~ ha nem volt belépve - honnan volt a mentés? talán a férj archivált egy külső hdd-re pl. ? :) - aztán odaadta a rendszergazdának - aki visszamásolta a dolgokat? :) ~ mert azért furcsa, hogy egy esetleg 1-2 évről visszahozott (nem is az az op.rendszer van rajta, se onedrive

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés Molnar Peter
Hello! >(és mondjuk nem ismeri - mint legtöbben a onedrive-ot - melyen szinkronizálva eleve >automatikusan mentettek lettek volna a dokumentumai a kezdetektől >fogva az office.com tárhelyére) De mivel nem volt belepve az Azure-be, mert esetleg az azonsoitojat se ismeri, akkor jogos, hogy Onedrive-m

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés Ábrahám Zoltán
Hello ~ Milyen mentésből? ~ ha egyszer a férje tett rá korábban valamit..? (és mondjuk nem ismeri - mint legtöbben a onedrive-ot - melyen szinkronizálva eleve automatikusan mentettek lettek volna a dokumentumai a kezdetektől fogva az office.com tárhelyére) József Venczel ezt írta (időpont: 202

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés József Venczel
Köszönöm a válaszokat! Arra gondoltam, hogy olyat nem mondhatok pl., hogy elveszik a gépét, mert a központban úgy látják, hogy nem használja. Merthogy nincs rá hivatkozási alapom. Az ellenőrzésre, amit emlegettek, emlékszem, nálunk akkor minden rendben volt. Szerencsére az a kolléganő, akinek a

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés György Gál
Szia! Valamelyik doksiban ha jól emlékszem szó van arról, hogy mit szabad és mit nem szabad. Például a férje csak úgy nem telepíthette volna újra maszekban! Aztán például uninstallálni sem szabad róla azokat az alap szoftvereket, amiket „gyárilag“ feltelepítettek rá (office csomag, vlc, adobe r

Re: [Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés Molnar Peter
Hello! Az EFOP324-es pedagógus laptopokat a kiadott felhasznaloval KELL hasznalni. Az elmult evekben volt ra pelda, hogy listat kuldtek az iskolaknak, hogy mely gepeket nem hasznaltak meg a megadott felhasznaloval. Szoval fentrol ratok szolhatnak. ennyi. Péter __

[Techinfo] EFOP324 helytelen notebook használat

2020-10-14 bef zés József Venczel
Tisztelt lista! Nem kifejezetten mély szakmai kérdésben fordulnék hozzátok. A G Suit szolgáltatásainak bevezetése kapcsán, sok EFOP-os notebook-kal kerültem kapcsolatba az elmúlt hetekben. Észrevettem, hogy két kolléga esetében helyi felhasználóval vannak bejelentkezve, s így használják a notijaik

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-03 bef zés Schveibert Robert
Asszonyék sulija...én 24re emlékszek lehet 30 db...nem tudom biztosan de akkor lehet használni őket nem kell várni semmire Üdvözlettel –– Schveibert Róbert Mérnök-Informatikus Okleveles Mérnöktanár Mészáros Zsolt ezt írta (időpont: 2018. d

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-02 bef zés Mészáros Zsolt
Nem a tanárok kapták. A 24 tablet az átadás-átvételi papíron szerepel vagy ennyit számolsz Te és valaki más vette át őket? Én 2 iskolában vagyok. Nagyon eltérő létszám és profil a 2 intézmény. Emellett további 3 sulira is közvetlen rálátok barát rendszergazdákon keresztül. Van közötte gimnáziu

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-02 bef zés Mészáros Zsolt
Codec-et kérek szépen :) -- Tudtommal TABLETET (Lenovo Tab4 10) nem kapnak a tanárok. Az erre jogosult intézmények 30 db tabletet kapnak az 5. évfolyamon tanuló gyerekek oktatásához. Jelentsen is ez bármit. Ezekhez hoznak egy tároló szekrényt, amiben tudod tölteni a 30 tabletet. Kód nem szü

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-02 bef zés György Gál
Oké, a tabletekhez nincsenek edumail-es kódok. Edumail-es kódok a az efop-os laptopokhoz vannak, névvel, leltári számmal, jelszóval. Ez alapján lazán be lehet azonosítani, kié lesz az adott laptop. Ha több van a kelleténél, akár vissza is lehet küldeni a tankernek. > On 2018. Dec 2., at 19:38,

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-02 bef zés Sándor Fehér
. 2018. 12. 02. 20:34 keltezéssel, Sándor Fehér írta: . 2018. 12. 02. 19:38 keltezéssel, Schveibert Robert írta: Oke az iskola kapott 24db tabletett, amihez valami kodot varnak. Valaki irta hogy edumailes kodok, de a tanarokhoz kepest sok, a diakokhoz kepest keves...a tabletek darabszama..

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-02 bef zés Sándor Fehér
. 2018. 12. 02. 19:38 keltezéssel, Schveibert Robert írta: Oke az iskola kapott 24db tabletett, amihez valami kodot varnak. Valaki irta hogy edumailes kodok, de a tanarokhoz kepest sok, a diakokhoz kepest keves...a tabletek darabszama.. György Gál mailto:george730...@gmail.com>> ezt írta (2

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-02 bef zés Schveibert Robert
Oke az iskola kapott 24db tabletett, amihez valami kodot varnak. Valaki irta hogy edumailes kodok, de a tanarokhoz kepest sok, a diakokhoz kepest keves...a tabletek darabszama.. György Gál ezt írta (2018. december 2., vasárnap): > Na akkor fussunk neki mégegyszer... > > > On 2018. Dec 1., at 13

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-02 bef zés György Gál
Na akkor fussunk neki mégegyszer... > On 2018. Dec 1., at 13:18, Schveibert Robert > wrote: > > De igen ezek a tabletek…. „Ezek“ akkor most a tabletek avagy a laptopok? A kettő között különbség van. Nálam legalábbis... > Csak nem ertem a 24b tabket mikye nevre szolobedumaikes fiokot kap

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-01 bef zés Schveibert Robert
mire >>> felér északkeletre addig erőt kell még gyűjteni J >>> >>> >>> >>> Zsolt >>> >>> >>> >>> *From:* techinfo-boun...@lista.sulinet.hu >> sta.sulinet.hu> *On Behalf Of *György Gál >>> *Sent:* Wednesd

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-12-01 bef zés György Gál
<mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> >> > <mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>> On Behalf Of György Gál >> Sent: Wednesday, November 28, 2018 3:22 PM >> To: Techinfo mailto:techinfo@lista.sulinet.hu>> >> Subject: Re: [Techinfo] efop3

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-30 bef zés Schveibert Robert
@lista.sulinet.hu > lista.sulinet.hu> *On Behalf Of *György Gál >> *Sent:* Wednesday, November 28, 2018 3:22 PM >> *To:* Techinfo >> *Subject:* Re: [Techinfo] efop324 tabletek >> >> >> >> Itt a délvidéken sem vagyunk túlerőltetve… Még a nyári szünet el

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-28 bef zés György Gál
> > > Zsolt > > > > From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu > <mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> <mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>> On Behalf Of György Gál > Sent: Wednesday, November 28, 2018 3:22 PM > To: Techinfo mailto:t

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-28 bef zés Molnár Péter
>Ti mikor es hogy kaptatok kodokat a tabletekhez??? Milyen "kodot"? -- Udv: Molnar Peter http://www.petersoft.hu --- Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta. https://www.avast.com/antivirus ___ Techinfo mailing list Techinfo@lista.su

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-28 bef zés Schveibert Robert
hinfo-boun...@lista.sulinet.hu sulinet.hu> *On Behalf Of *György Gál > *Sent:* Wednesday, November 28, 2018 3:22 PM > *To:* Techinfo > *Subject:* Re: [Techinfo] efop324 tabletek > > > > Itt a délvidéken sem vagyunk túlerőltetve… Még a nyári szünet elején > ígérték, hogy

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-28 bef zés Kiss Zsolt
Legalább nektek már jött e-mail. Lehet a déli szél hozza, csak mire felér északkeletre addig erőt kell még gyűjteni J Zsolt From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu On Behalf Of György Gál Sent: Wednesday, November 28, 2018 3:22 PM To: Techinfo Subject: Re: [Techinfo] efop324 tabletek

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-28 bef zés György Gál
apni? Itt teljes csönd van még a > keleti végeken. Legalábbis nálunk, de az ismerősök sem lelkendeztek még > tartókról. > > Zsolt > > From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu > On Behalf Of A Birkas > Sent: Wednesday, November 28, 2018 8:46 AM > To: techinfo > S

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-28 bef zés Horváth Péter
Vajon mennyibe kerül egy ilyen pályázaton kívül? Pont ezt nem találom, vagyis hasonlít, de más a mérete. 2018.11.28. 8:46 keltezéssel, A Birkas írta: üdv! Én most kaptam:

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-28 bef zés Kiss Zsolt
Subject: Re: [Techinfo] efop324 tabletek üdv! <https://drive.google.com/file/d/1efRKejtbSbls8eYUeWR2eyy39Zuidma4/view?usp=sharing> Én most kaptam: <https://drive.google.com/file/d/1efRKejtbSbls8eYUeWR2eyy39Zuidma4/view?usp=sharing> https://drive.googl

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-28 bef zés József Venczel
Köszönöm a kiigazítást, ezt nem is tudtam! Akkor még ebben sem egyformák a licencek. Uhh! Így meg pláne 7TB egy embernek! Üdv, Venczel József Gyulai László ezt írta (időpont: 2018. nov. 28., Sze, 8:47): > A sulis fiókban 5 TB tárhely van a felhasználónak, a csoportoknak van 1 TB. > > https://im

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-28 bef zés Kiss Zsolt
Behalf Of Gyulai László Sent: Wednesday, November 28, 2018 8:47 AM To: techinfo@lista.sulinet.hu Subject: Re: [Techinfo] efop324 tabletek A sulis fiókban 5 TB tárhely van a felhasználónak, a csoportoknak van 1 TB. https://imgur.com/a/FbvRXaI https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=838024

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés A Birkas
üdv! Én most kaptam: https://drive.google.com/file/d/1efRKejtbSbls8eYUeWR2eyy39Zuidma4/view?usp=sharing

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés Gyulai László
A sulis fiókban 5 TB tárhely van a felhasználónak, a csoportoknak van 1 TB. https://imgur.com/a/FbvRXaI https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=838024 2018.11.28. 8:21 keltezéssel, József Venczel írta: Szia! Abban teljesen egyetértek, hogy felesleges mindenkinek 3 O365 hozzáférés, de nem mi

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés József Venczel
Szia! Abban teljesen egyetértek, hogy felesleges mindenkinek 3 O365 hozzáférés, de nem mindegyik ugyanazt tudja. A suliknak járó O365-ben nincs benne az irodai csomag letölthető verziója, amit 5 gépre tudsz telepíteni ingyen. Ezt egyébként az MS minden országban ingyen bocsájtja rendelkezésre az i

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés Kiss Zsolt
Érdekes, mégis megvették az o365-öt, amikor minden sulinak jár ingyen is. Jó nem lett volna egy nagy hatalmas AD-ban az egész, de én értelmét még nem láttam. Azon felül, hogy itt is sok embert megkavart már az eduroam, meg edumail-es loginok párosa is. Ha még ehhez hozzá tesszük az iskola saj

[Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés Admin Altisk
"Nekem valahonnan az rémlik, hogy az USB csak töltésre lesz való, a frissítés wifin keresztül megy" Biztos nem, mert usb to uart adatátvitelre való. (téglásított ap-k feltámasztására használom) Töltésre felesleges lenne bonyolítani ft230x-el, hacsak a gyártó nem akarta látszat alkatrészekkel drágí

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés Zsolt Farkas
Nekem valahonnan az rémlik, hogy az USB csak töltésre lesz való, a frissítés wifin keresztül megy Ádám Lovász ezt írta (időpont: 2018. nov. 27., K, 16:54): > Szia! > > Hozzánk ma érkezett meg a szekrény, ami hát hogy is mondjam elég érdekes, > mert az előző nap kiküldött levéllel ellentétben nin

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés narancsmag
Az FT230X a USB vezérlőcsip típusa, egy elég általános cucc. Pl nálunk van olyan aktivtábla, amiben ez van. On Tue, 27 Nov 2018 at 14:10, Ádám Lovász wrote: > Szia! > > Hozzánk ma érkezett meg a szekrény, ami hát hogy is mondjam elég érdekes, > mert az előző nap kiküldött levéllel ellentétben n

[Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés Admin Altisk
" Szia! Hozzánk ma érkezett meg a szekrény," Szeretnénk előkészülni, befoglaló méreteket légyszi tegyél közzé! Max. mekkora távolságra lehet a dugaljtól? Fénykép is jöhet :) ___ Techinfo mailing list Techinfo@lista.sulinet.hu Fel- és leiratkozás: http

Re: [Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés Ádám Lovász
Szia! Hozzánk ma érkezett meg a szekrény, ami hát hogy is mondjam elég érdekes, mert az előző nap kiküldött levéllel ellentétben nincs hozzá leírás, de még márkajelzést sem találtam. De még a beszerzést intéző cég (taneszkoz.hu) honlapján sincs semmi konkrétum. Ettől függetlenül én beüzemeltem és

[Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés Admin Altisk
"Szóval technikailag látott már valaki ilyet?" Nem :) "Hogy kellene ezt elképzelni?" én úgy képzelem, mint a műholdas beltériknél a kötelező frissítést. Gondolom a töltő nem egyenesen a 240-be megy, hanem valami kütyün keresztül (talán másik tabi vagy pi) ami usb-n tolja az image-t. Ha valaki el

[Techinfo] efop324 tabletek

2018-11-27 bef zés Molnar Peter
Hello! Akik benne vannak a fenti pályázatban és tableteket is kaptak. A napokban tároló-töltő-frissító szekrényt is kapnak. Nem írtam el frissítő A leírásban szereplő 2 mondat alapján tényleg: Amennyiben a tárolószerkény szoftver hibás (pl. nem működik megfelelően vagy nem tudja az

Re: [Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés

2018-04-23 bef zés József Venczel
> -Original Message- > From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-bounces@ > lista.sulinet.hu] On Behalf Of Nemeth A > Sent: Thursday, April 19, 2018 8:06 PM > To: Techinfo > Subject: [Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés > > Be leh

Re: [Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés

2018-04-22 bef zés Edumail-Techinfo
f Nemeth A Sent: Sunday, April 22, 2018 8:34 PM To: Techinfo Subject: Re: [Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés >Nem javaslom a jelszó nélküli belépést (ha egyáltalán sikerül valahogy >megbűvölni), hiszen single sign on van az online szolgáltatásokhoz. Ezek az online szolgál

Re: [Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés

2018-04-22 bef zés Nemeth A
>Nem javaslom a jelszó nélküli belépést (ha egyáltalán sikerül valahogy >megbűvölni), hiszen single sign on van az online szolgáltatásokhoz. Ezek az online szolgáltatások pontosan micsodák? A OneDrive? Nem kell, van msik ;) Mást egyelőre nem vettem észre benne. Egyébként legfeljebb akkor fé

Re: [Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés

2018-04-22 bef zés Edumail-Techinfo
: Thursday, April 19, 2018 8:06 PM To: Techinfo Subject: [Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés Be lehet állítani, hogy ne kérjen jelszót a belépéshez? Megcsináltuk az AzureAD csatlakozást stb., de lehet-e automatikus bejelentkezéssel használni, vagy ez túl nagy kérés? netplwiz-ben

Re: [Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés

2018-04-19 bef zés Nemeth A
Köszönöm a linket, kipróbálom. "József Venczel" írta: >Szia!Meg lehet csinálni, itt egy leírás róla: >https://www.opentechguides.com/how-to/article/windows-10/82/auto-login.htmlÉrtelemszerűen > a második rész a hasznos tartalom. Most netplwiz nem a barátod :(Nálunk is >kérték, nekem bejött. ___

Re: [Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés

2018-04-19 bef zés József Venczel
Szia! Meg lehet csinálni, itt egy leírás róla: https://www.opentechguides.com/how-to/article/windows-10/82/auto-login.html Értelemszerűen a második rész a hasznos tartalom. Most netplwiz nem a barátod :( Nálunk is kérték, nekem bejött. Üdv, Venczel József 2018. április 19. 20:05 Nemeth A írta,

[Techinfo] efop324 laptop automatikus bejelentkezés

2018-04-19 bef zés Nemeth A
Be lehet állítani, hogy ne kérjen jelszót a belépéshez? Megcsináltuk az AzureAD csatlakozást stb., de lehet-e automatikus bejelentkezéssel használni, vagy ez túl nagy kérés? netplwiz-ben nem találom a szokásos "A szgép használatához jelszót kell megadni" jelölőnégyzetet.

Re: [Techinfo] efop324

2018-04-19 bef zés Molnar Peter
>Nem vagyok jogász és fogyasztóvédő sem, de a min. garancia ilyen esetben 1 év, > ha jól tudom. Ennél több lehet. Ahogy írtam is, sok esetben adnak is a gyártók/ >forgalmazók 2 évet is laptopokra. Az üzleti szériás gépekre pedig 3 évet is. No comment :( http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/1

Re: [Techinfo] efop324

2018-04-19 bef zés Neumayer Béla
Nem vagyok jogász és fogyasztóvédő sem, de a min. garancia ilyen esetben 1 év, ha jól tudom. Ennél több lehet. Ahogy írtam is, sok esetben adnak is a gyártók/forgalmazók 2 évet is laptopokra. Az üzleti szériás gépekre pedig 3 évet is. No comment :( 2018-04-19 13:20 időpontban Molnar Peter ezt

Re: [Techinfo] efop324

2018-04-19 bef zés Molnar Peter
Hello! >Service Start date Warranty expiration date >Parts Only február 25, 2018 február 25, 2019 >Onsite Service After Remote Diagnosis február 25, 2018 február 25, 2019 A magyarorszagi jogszabalyok alajan lehet 2 evnel rovidebb? Nem hiszem. -- Tisztelettel: Molnar Peter h

Re: [Techinfo] efop324

2018-04-19 bef zés Neumayer Béla
Szia! Nem futotta többre :( A legtöbb boltban alap a 2 év garancia ezeknél gagyibb gépekre. Csak kíváncsiságból megnéztem egy dell gépnél a honlapon. És tényleg csak 1 év... Service Start date Warranty expiration date Parts Only február 25, 2018február 25, 2019 Onsite

[Techinfo] efop324

2018-04-19 bef zés Molnar Peter
Hello! Most kaptunk egy tajekoztatast az EFOP-os notebookok garancialis javitasarol a tankerulettol. Ennel a mondatnal elakadtam, s nem jutok szohoz... "Minden notebookra a jótállási időszak 1 évig tart és kizárólag a hardverrel hibára terjed ki (ún. 12 hónap helyszíni, hardver garancia) "

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-09 bef zés Techinfo levlista
. április 9. 9:19:28 Címzett: Techinfo; Techinfo levlista Tárgy: RE: [Techinfo] efop324 gepek mentese From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Sándor Torma Sent: Monday, April 9, 2018 10:55 AM To: Techinfo Subject: Re: [Techinfo] efop324 gepek

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-09 bef zés Fehér Sándor
Nálam a helyetteseknek és vezetőnek nincs külön gépe. Csak egy gép és egy @edumail user. Akkor még várok! Köszi 2018. 04. 09. 14:04 keltezéssel, József Venczel írta: Sza! A tanári belépőkóddal simán ment. A vezetői belépésről meg azt írták, még nem működik, regisztráljuk mindkét gépet ugyanazz

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-09 bef zés József Venczel
Sza! A tanári belépőkóddal simán ment. A vezetői belépésről meg azt írták, még nem működik, regisztráljuk mindkét gépet ugyanazzal a névvel. Üdv, Venczel József 2018. április 9. 13:00 Fehér Sándor írta, < fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>: > > Sziasztok! > Ezeknél a gépeknél a vezetők + ve

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-09 bef zés Techinfo levlista
...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Ferenczi Norbert Sent: Monday, April 9, 2018 11:22 AM To: Techinfo Subject: Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese Most már igen. Köszönöm 2018-04-09 10:55 GMT+02:00 Sándor Torma mailto:torma.sa...@gmail.com>>: Szia! Ezt látt

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-09 bef zés Techinfo levlista
...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Ferenczi Norbert Sent: Monday, April 9, 2018 11:22 AM To: Techinfo Subject: Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese Most már igen. Köszönöm 2018-04-09 10:55 GMT+02:00 Sándor Torma mailto:torma.sa...@gmail.com>>: Szia! Ezt láttad már? https://drive.google.com/o

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-09 bef zés Fehér Sándor
Sziasztok! Ezeknél a gépeknél a vezetők + vezetőhelyettesek laptopjait nem tudom beléptetni, mert nem jók az adatok! Nálatok is ue?( ma is próbáltam) Ezt a hivatalos választ kaptam a kérdésemre: Szünet előtt kérdeztem: //Sajnos erre jelenleg nem tudok pontos választ adni, ezeket a felhaszná

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-09 bef zés Ferenczi Norbert
Most már igen. Köszönöm 2018-04-09 10:55 GMT+02:00 Sándor Torma : > Szia! > > Ezt láttad már? > https://drive.google.com/open?id=0B4_6UbrMqkXrMFhac0tTeG1rbU1IX18yU > npwQnptNnZIM0tB > > > > ___ > Techinfo mailing list > Techinfo@lista.sulinet.hu > Fel-

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-09 bef zés Sándor Torma
Szia! Ezt láttad már? https://drive.google.com/open?id=0B4_6UbrMqkXrMFhac0tTeG1rbU1IX18yUnpwQnptNnZIM0tB ___ Techinfo mailing list Techinfo@lista.sulinet.hu Fel- és leiratkozás: http://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/techinfo Illemtan: http://www.szag.

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-08 bef zés Ferenczi Norbert
Sziasztok! Nem pont mentéssel kapcsolatos a kérdésem. Szóval minden Kolléga kapott ***@ edumail.hu email címet. Ezzel az email címmel valahová be kell regisztrálni a felhasználót? Pl.: "Hozzáférés a munkahelyi vagy iskolai rendszerhaz" résznél kell ezt az email címet használni (Munkahely vagy isko

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-08 bef zés József Venczel
Sziasztok! Nah! Csak hogy ne maradjon szó nélkül itt a bootaságom. A Clonezilla-nak két változata van. Az egyik a hagyományos, ez Debian-ra épül. A másik az alternatív változat, ami Ubuntu-ra. Ez utóbbi tudja kezelni a Secure Boot-ot. Itt van róluk egy rövid összehasonlítás: https://drbl.org/faq/

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-06 bef zés József Venczel
Aha! Megvan! Te már az újabb Ubuntu alapú Clonezillát használod, nekem meg még a Debian alapú van. Azt hiszem ideje frissítenem nekem is ;o) Köszönöm a linket! 2018. április 6. 14:54 Kovács Zoltán írta, : > Nem. Most egy i7 Dell 5480 van soron, megnéztem, be van kapcsolva a secure > boot, de itt

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-06 bef zés Sándor Fehér
Gyári Debian sem megy uefi-vel secure boot mellett. ( debian 8, debian 9 ) Van hozzá signed kernel, azzal viszont működnek. 2018. 04. 06. 16:23 keltezéssel, József Venczel írta: Ez érdekes, mert a Linux-ok nem tudják a Secure boot-ot kezelni a GNU licence miatt, úgy tudom. Elvileg a Fedora és

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-06 bef zés József Venczel
Ez érdekes, mert a Linux-ok nem tudják a Secure boot-ot kezelni a GNU licence miatt, úgy tudom. Elvileg a Fedora és az Ubuntu legutóbbi változatai tudják már, de Ubuntuval próbáltam és elhasalt. Igaz csak virtuális gépen néztem, a Fedorát még nem próbáltam. 2018. április 6. 14:54 Kovács Zoltán írt

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-06 bef zés Kovács Zoltán
Nem. Most egy i7 Dell 5480 van soron, megnéztem, be van kapcsolva a secure boot, de itt is simán F12 után bent vagyok a Clonezillában. Szerintem az a magyarázat, hogy már hosszabb ideje az amd64 verziót használom belőle : http://clonezilla.org/downloads/download.php?branch=alternative 2018.03.

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-04-06 bef zés Kovács Zoltán
Nem. Most egy i7 Dell 5480 van soron, megnéztem, be van kapcsolva a secure boot, de itt is simán F12 után bent vagyok a Clonezillában. Szerintem az a magyarázat, hogy már hosszabb ideje az amd64 verziót használom belőle : http://clonezilla.org/downloads/download.php?branch=alternative 2018.03.

Re: [Techinfo] EFOP324 üzembehelyezés - lejárt a bejelentkezési időkorlát

2018-03-28 bef zés Fehér Sándor
Üdv! >Viszont jól látom, hogy nincs a gépekben HDMI csatlakozó? Sajnos jól látod, nincs. Esetleg átalakító. Ebay-en találsz, kérdés milyen minőségben. 2018. 03. 28. 13:50 keltezéssel, Kámán Tibor írta: Közben ez megoldódott, ha kábelen letöltöm az elérhető frissítéseket (vagy csak elég ideje va

Re: [Techinfo] EFOP324 üzembehelyezés - lejárt a bejelentkezési időkorlát

2018-03-28 bef zés Kámán Tibor
Közben ez megoldódott, ha kábelen letöltöm az elérhető frissítéseket (vagy csak elég ideje van a kábelen lógva?), akkor utána már beenged a "központi" névvel és jelszóval. Legalábbis 3 gépen, köztük azon is, amivel az elején bajom volt. :) Viszont jól látom, hogy nincs a gépekben HDMI csatlakozó

Re: [Techinfo] EFOP324 üzembehelyezés - lejárt a bejelentkezési időkorlát

2018-03-28 bef zés Mészáros Zsolt
Csak HSPA / LTE modul nincs mögötte... Hiába használnád. Csak egy SIM foglalat van a gép oldalán a HP esetében. 2018. 03. 27. 12:39 keltezéssel, Sándor Torma írta: Van a gép oldalán SIM foglalat. :) Az nem fog menni, hogy itt egy fiók, ott egy másik, ha a "központi" rendszernek is men

Re: [Techinfo] EFOP324 üzembehelyezés - lejárt a bejelentkezési időkorlát

2018-03-27 bef zés Sándor Torma
Van a gép oldalán SIM foglalat. :) Az nem fog menni, hogy itt egy fiók, ott egy másik, ha a "központi" > rendszernek is mennie kell, de tudjon dolgozni akár a vonaton, vagy a > nyaralóban is. > > ___ Techinfo mailing list Techinfo@lista.sulinet.hu Fel- é

Re: [Techinfo] EFOP324 üzembehelyezés - lejárt a bejelentkezési időkorlát

2018-03-27 bef zés Kámán Tibor
Előfordulhat, mert közben indítottam egy másik gépet, ott meg ment. (Ugyanígy, vezetékkel csináltam, mert a wifi mac-szűrt, nem akartam, hogy ne jelentkezzen fel.) Bár utána az elsőt újra próbáltam és az nem ment... (Mondjuk a második többet volt a neten, mert az összes frissítést leszedtem, az

Re: [Techinfo] EFOP324 üzembehelyezés - lejárt a bejelentkezési időkorlát

2018-03-27 bef zés József Venczel
Én még holnap kapom meg ezeket, de a levélben, amiben küldték a neveket és jelszavakat, azt írták, a vezetők nevei és jelszavai nincsenek ezek között. Na most igazából ott voltak, de arra gondoltam, lehet ők kapnak majd külön, másikat. 2018. március 27. 10:13 Fehér Sándor írta, < fehersan...@madac

Re: [Techinfo] EFOP324 üzembehelyezés - lejárt a bejelentkezési időkorlát

2018-03-27 bef zés Fehér Sándor
A vezetők laptopjaihoz kapott jelszavak/intune-id -k nem működnek. Nálatok ezek is mennek? ( 1 igazgató és 2 helyettesünk van) 2018. 03. 27. 9:15 keltezéssel, Sándor Torma írta: Szia! Ugyanúgy, mint sima tartományba. Ha van profilja a gépen, be tud lépni, csak a hálózati szolgáltatásokat nem

Re: [Techinfo] EFOP324 üzembehelyezés - lejárt a bejelentkezési időkorlát

2018-03-27 bef zés Fehér Sándor
Nem biztos ez!! Tegnap az egyik gépen délután bejelentkeztem vezetékes net kapcsolattal. Ma reggel kihúztam a kábelt és nem fogadta el a jelszót a win. Azt írta, hogy nincs kapcsolat. Kábelt visszadugva 1-2 perc után elfogadta a jelszót. Tegnap 1 órán belül működött a dolog ugyanezen gépen. Szóv

Re: [Techinfo] EFOP324 üzembehelyezés - lejárt a bejelentkezési időkorlát

2018-03-27 bef zés Sándor Torma
Szia! Ugyanúgy, mint sima tartományba. Ha van profilja a gépen, be tud lépni, csak a hálózati szolgáltatásokat nem éri el. (Persze kizárjuk a roaming profilt, ez esetben.) T.S. 2018. március 26. 13:40 Kámán Tibor írta, : > Oké, szépen lefutott így már. Rendben van a fiók is. > Viszont mi van ak

Re: [Techinfo] efop324 gepek mentese

2018-03-26 bef zés József Venczel
Hali! Na, én pont most kaptam egy rakat dokumentációt újfent. Ezek között már van GYIK is :) Azt írták, a vonalkódos átvételi lapok jövőhéten érkeznek. Addig úgy sem tudnám kiosztani, mert most épp el vagyok foglalva. Kaptam a tudásomnak és képességeimnek megfelelő feladatot: vonalkódot ragasztgat

  1   2   >