Dne 15.2.2014 14:50, Petr Vejsada napsal(a):
> K tomuto tolik, že i ten Nominatim má vážný problém.
>
> Libochovany 129 - prostě to nenajde, ačkoli má dokonce hned dvě možnosti, jak
> to udělat. Barák existuje, existují hranice obce, existují hranice "čtvrti" -
> asi katastrální území, existuje addr:city, addr:housenumber i
> addr:conscriptionnumber.

A dokonce i is_in=Libochovany, Ústecký kraj, CZ
Chtělo by to přijít na to, kde je zakopaný pes a proč to nenajde.

> Z toho víceméně vyplývá, že nebude schopen najít barák ve městě ani po
> zavedení addr:place.

Já teda osobně nevidím, jak to z toho vyplývá (vždyť ani nevíme, proč
nenajde "Libochovany 129"!)
A že nenajde adresu Praha 42 je sice škoda, ale žádná tragedie.

> Dotaz bude muset být na část obce (což v případě
> Libochovan jsou taky Libochovany), ovšem ne vždy tomu tak bude.

To by nebylo až tak katastrofální - typicky chceš hledat podle názvu
ulice, nebo části obce (protože tam nejsou pojmenované ulice).

Petr