În data de 24 octombrie 2012, 00:32, Strainu <strain...@gmail.com> a scris:

> GG Eddy! Oare ar merita să fie implementată și o verificare în
> dicționar după numele astea, măcar ca listă de potențiale erori dacă
> nu direct în baza de date? Mie mi s-ar părea ciudat să văd ceva de
> genul "Fundătura Toporasului".

Te referi la faptul că e „Toporasului” în loc de „Toporașului”?
Știu că există un dicționar al localităților, dar există și unul al
tuturor denumirilor?

Pot să fac și verificarea asta, nu-i nici o problemă, numai că am
nevoie de acel dicționar.

M-am mai gândit la felul în care trebuie să fie făcute transformările
și am să generez un fișier/bază de date în care să am ceva de genul:
way „123456789” : expect ( ref="Dj654" ), output ( ref="DJ654" )
way „126138317” : expect ( name="Str. Toporasului" ), output (
name="Strada Toporașului" )
way „987654321” : expect ( name="E70", int_ref="" ), output ( name="",
int_ref="E70" )

Și modificările să se facă DOAR dacă ceea ce în expect este la
momentul încărcării modificărilor în baza de date.

--
Regards,
EddyP