Salutări

În datele introduse de mine "Vârful Picătura" spre exemplu apare "Picătura".
Asta pentru că în cazul vârfurilor, toate "natural=peak" sunt vârfuri și nu
e nevoie de distincțiile necesare în cazul străzilor (Strada vs Bulevard vs
Calea).

Văd că si prin multe alte părți (Mont Blanc/Franța, Eiger/Elveția,
Pirin/Bulgaria, Rysy/Slovacia/Polonia) este folosit sistemul "natural=peak;
name=Eiger".

--
Cristi