2012/10/25 Eddy Petrișor <eddy.petri...@gmail.com>

> În data de 25 octombrie 2012, 07:31, Cristian Draghici
> <cristian.dragh...@gmail.com> a scris:

> "Picătura".
> nu
> vs

> "natural=peak;
>
> Atunci sugestia ar fi să elimin cuvântul „vârful” sau abrevierile lor,
> dacă are natural=peak?

Verificand modul in care sunt denumite varfurile si in alte parti am ajuns
si eu la aceeasi concluzie - sa eliminam varful sau abrevierile acestuia.
Pe langa "alinierea" la standardul de denumire mai exista si avantajul ca
denumirea se simplifica si nu apar conflicte de randare in cazul unor
varfuri apropiate.

Mai au si altii aceeasi opinie - schimbarea este destul de invaziva si nu
as vrea sa pornim un alt flame cu aceasta ocazie.

Toate bune,
Nini