În data de 25 octombrie 2012, 19:18, Michael Häckel
<michael.haec...@web.de> a scris:

> Fără vârful "Vârful Valea Rea" in Retezat ar fi o valea. :-)
> http://www.openstreetmap.org/?lat=45.38022&lon=22.90377&zoom=15&layers=M

După cum am spus anterior, transformarea ar fi de la
„vârful/virful/vf/... Bla” la „Bla” dacă și NUMAI dacă există și
natural=peak ;-)

> In zona Durau exista nume de tipul "Culmea X" "Culmea Y" care accepta
> greu un Varful Culmea X, ba mai mult si Culmea poate dispare. Dar
> trebuie investigat.  Multe varfuri cu denumiri ce incep cu "Piatra"

Pot să fac cum vreti voi, dar cred că important e dacă denumirea
„oficială” e cuprinde aceste cuvinte. Dacă da, atunci aș zice că
trebuie păstrate.

> "Obcina" "piciorul" "Turnul" "Muntele" "Poiana" "Capul" nu prea ar vrea
> un Varful in fata. Zona Bicaz. Altele da, dar este foarte clar si fara,
> cat timp e simbolul pe harta.
>
> Eu votez "fara Varful"

OK, văd că consensul e în direcția „fără Vârful”, așa am să implementez.

Evident, nu am să fac modificări în baza de date înainte să dau
anunțuri și am să clarific care vor fi modificările.
Vă țin la curent cu progresul (și orice contribuții, chiar și în cod,
sunt binevenite).

--
Regards,
EddyP