În data de 30 octombrie 2012, 21:28, Michael Häckel
<michael.haec...@web.de> a scris:

> Dacă este greu și pot schimba relațiile fără bot. Sunt doar aproximativ 30 de
> relații care au problema aceasta. Și am găsit doar două "Strada Varfului" în
> România.

Greu nu e, dar mi-am dat seama că nu trebuie să fiu singurul om
capabil să opereze aplicația și ar trebui să deconectez anumite date
de cod. Idea e că acum poate se poate face repede, dar nu se știe dacă
va fi la fel de ușor în alte situații.

(Să fiu sincer, idea asta am avut-o mai demult, dar acum am implmentat
o variantă mai puțin flexibilă decât cea la care mă gândisem prin
2010.)

--
Regards,
EddyP