În data de 1 noiembrie 2012, 00:05, Michael Häckel
<michael.haec...@web.de> a scris:

> Bine. Și ce facem cu alte cuvinte? Edităm manual cum Strainu a propus? E mult
> de lucru. De exemplu România are 313 de "Scoala" dar doar 338 de "Școala".

Evident că nu edităm manual :-) , asta dacă nu vrei să-ți irosești
timpul cu ceva ce va fi corectat semi-automat ulterior.
Înțeleg dorința de a corecta cât mai repede, dar au fost atâta timp
incorecte, cred că nu-i un lucru rău să luăm lucrurile pe îndelete și
să le implementăm corect, să nu fie nevoie să corectăm ulterior ce-am
putea greși acum, dacă ne grăbim.

(Scuze că durează prea mult, ca și voi, fac chestia asta în timpul
liber, timp care uneori nu-i așa de mult pe cât aș vrea.)

> [...]
> Kogalniceanu -> Kogălniceanu
> M. Kogalniceanu -> Mihail Kogălniceanu
> Mircea cel Batran -> Mircea cel Bătrân
> Sfanta -> Sfânta
> Agentia -> Agenția
> Directia -> Direcția
> Politie -> nu e clar: Politie sau Poliție
> Politia -> Poliția
> Scoala -> Școala
> Scoala Generala -> Școala Generală
> Judetean -> Județean
> judetean -> județean
> Judetul -> Județul
> National -> Național (doar în name și în alt_name dar nu în name:de sau în

Am să adaug cuvintele ăstea în cele care trebuie corectate.

--
Regards,
EddyP