În data de 27 octombrie 2012, 22:28, Michael Häckel
<michael.haec...@web.de> a scris:

> Am spus despre "relation" cum aici:
> http://www.openstreetmap.org/browse/relation/2048097
>
> Acolo și sunt multe variante pentru vârful dar nu este un natural=peak.

Hmm, interesant, nu luasem în calcul prelucrarea relațiilor.
Cred că e nevoie să fac ceva modificări în cod ca să fie mai flexibile
transformările și să permită anumite restricții, fără a fi nevoie să
modific codul.
Am să mă mai gândesc cum să fac asta într-un mod inteligent și
suficient de rapid.

Mersi de informații.

--
Regards,